Дистанційне навчання

Предмет: «Читання креслень» професія: "Токар"

  

Crystal Project package graphics 92962f7e0c04c23451a207f942c14e4d

Предмет: "Читання креслень"    професія:  "Токар"

 

Викладач: Снєгур Л.А.

Виконані завдання надіслати викладачу

Електронна адреса: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Viber: 099-901-32-94

Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять

з 13-20 березня 2020р.

Група

Дата

Тема уроку

Вид дистанційної роботи

291

16.03.2020






16.03.2020

Урок №13 Тема: Поняття про складні розрізи, їх позначення

Сидоренко В.К. Креслення: (профіл. рівень): підруч.  для 11 кл. загально-. освіт. навч. закл.  з навчанням укр. мовою/ 2011.

Далі в завданнях буде позначатися як Електронний підручник

Урок №14  Тема: Визначення виглядів деталей, даних на кресленні. Визначення головного вигляду, форми деталі. Визначення на кресленні розмірів деталі та її елементів



Електронний підручник


Завдання для учнів з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 13-20 березня 2020 р.

291

16.03.2020










16.03.2020

Урок №13 Тема: Поняття про складні розрізи, їх позначення

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 130-137 за посиланням або натисніть на слово "Електронний підручник"

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

2. Виконати в робочих зошитах опорний конспект «Складні розрізи» рис.1

3. Виконати заліковий тест по темі «Перерізи і розрізи» рис.2, рис.2.1

4. Відповідь надіслати на мій номер у Viber за формою рис.3

Урок №14 Тема: Визначення виглядів деталей, даних на кресленні. Визначення головного вигляду, форми деталі.  Визначення на кресленні розмірів деталі та її елементів

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику  стор. 56-65 за посиланням або натисніть на слово "Електронний підручник"

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

2. Обрати рівень складності і виконати в робочих зошитах завдання по визначенню головного вигляду, форми деталі, розмірів її елементів згідно інструкцій рис.1 і 2

3. Відповідь надіслати на мій номер у Viber за формою рис.1.1; 1.2

Crystal Project package graphics

Завдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 13 - 20 березня 2020р.

291


19.03.2020

 

Урок №15 Тема: Поняття про ескіз, його відмінність від робочого креслення. Послідовність виконання ескізів. Обмірювання деталі.

Сидоренко В.К. Креслення: (профіл. рівень): підруч. для 11 кл. загально-. освіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою/ 2011.




Електронний підручник

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

 

19.03.2020

 

Урок №16 Тема: Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби.


Завдання для учнів з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 13 - 20 березня 2020р.

291  19.03.2020

Урок №15 Тема: Поняття про ескіз, його відмінність від робочого креслення. Послідовність виконання ескізів. Обмірювання деталі.

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 36-41

2. Ознайомитися з навчальним матеріалом опорного конспекту «Поняття про ескіз. Послідовність виконання ескізів. Обмірювання деталі».

Натисни Опорний конспект.

3. Виконати в робочих зошитах навчальну інформацію опорного конспекту з третього розділу.

4. Надати письмові відповіді на контрольні запитання з третього розділу опорного конспекту.

Відповідь надіслати на мій номер у Viber.

19.03.2020

Урок №16 Тема: Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби.

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 165-168

2. Ознайомитися з навчальним матеріалом опорного конспекту «Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби». Натисни Опорний конспект.

3. Виконати в робочих зошитах навчальну інформацію опорного конспекту з розділів: 1, 3.1, 3.2, 4.1.

4. Виконати графічну роботу першого завдання з п’ятого розділу «Закріплення навчального матеріалу».

5. Виконати тест другого завдання з п’ятого розділу. Форма виконання тесту вказана в опорному конспекті.

6. Відповідь надіслати на мій номер у Viber.

 

Crystal Project package graphicsЗавдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 23-27 березня 2020р.


291


23.03.2020

 

 Урок №17 Тема: Вправи. Читання нескладних креслень. Читання основного напису.


 

Електронний підручник

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

23.03.2020

 

 Урок №18  Тема: Вправи. Зображення та позначення різьби на кресленнях.

92962f7e0c04c23451a207f942c14e4d

Завдання для учнів з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 13-20 березня 2020 р.

 

291

23.03.2020






23.03.2020

 

 

 

 

 

 

Урок №17 Тема: Вправи. Читання нескладних креслень. Читання основного напису.

1. Ознайомитися з навчальною інформацією інструкції «Вправи.Читання креслення ». Натисни Інструкція.

2. Надати письмові відповіді на запитання

3. Відповідь надіслати  на мій номер у Viber.

Урок №18 Тема: Вправи. Зображення та позначення різьби на кресленнях.

1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку в Електронному підручнику  стор. 165-168 за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

2. Ознайомитися з навчальною інформацією інструкції «Вправи. Зображення та позначення  різьби на кресленнях». Натисни Інструкція.

3. Обрати рівень складності і виконати в робочих зошитах завдання по зображенню та позначенню різьби.

4. Відповідь надіслати  на мій номер у Viber.

Crystal Project package graphics

Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять

з 30 березня по 2 квітня 2020р.

Група

Дата

Тема уроку

Вид дистанційної роботи

291


 

30.03.2020

Урок №19 Тема: Вправи. Виконання ескізів деталей



Електронний підручник



 

30.03.2020

Урок №20 Тема: Поняття про складальні креслення, їх призначення.

Нанесення розмірів. Розрізи на складальних кресленнях.

Зображення і умовне позначення з’єднань деталей

Завдання для учнів з предмету «Читання креслень»

за розкладом занятьp з 30 березня по 3 квітня 2020р.

291

30.03.2020

Урок №19 Тема: Вправи. Виконання ескізів деталей

1. Повторити навчальний матеріал з теми уроку у підручнику стор. 36-41

2. Виконати ескіз одного з предметів по його наочному зображенню стор. 39, рис. 52. Нанести розміри відповідно до вимог стандарту. Робота буде оцінюватися.

Приклад послідовності  виконання ескізу предмета наведено у підручнику  на рис. 49 стор. 38.

30.03.2020

Урок №20 Тема: Поняття про складальні креслення, їх призначення.

Нанесення розмірів. Розрізи на складальних кресленнях.

Зображення і умовне позначення з’єднань деталей.

1. Ознайомитися з навчальною інформацією з теми уроку у підручнику  стор. 159-165.

2. Надати письмові відповіді на контрольні запитання стор. 161.

291

02.04.2020

Урок №21 Тема: Вправи. Читання складальних креслень із зображенням та позначенням з’єднань деталей

02.04.2020

Урок №22 Тема: Види схем: кінематичні, електричні, пневматичні і гідравлічні. Поняття про кінематичні схеми. Умовне позначення деталей і механізмів на кінематичних схемах

92962f7e0c04c23451a207f942c14e4d

Завдання для учнів з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 30 березня по 03 квітня 2020р.

291

02.04.2020






02.04.2020










Урок №21 Тема: Вправи. Читання складальних креслень із зображенням та позначенням з’єднань деталей

1. Повторити навчальний матеріал з теми уроку у підручнику стор.159-165

2. Ознайомитися з прикладом читання складального креслення  домкрата стор. 184-186.

3. Надати письмові відповіді на запитання по читанню складального креслення знімача стор. 190.

Урок №22 Тема: Види схем: кінематичні, електричні, пневматичні і гідравлічні. Поняття про кінематичні схеми. Умовне позначення деталей і механізмів на кінематичних схемах

1. Ознайомитися з навчальною інформацією з теми уроку у підручнику  стор. 217-223.

2. Написати в робочих зошитах визначення схеми і кінематичної схеми.

3. Виконати за допомогою креслярського інструменту  умовні позначення на кінематичних схемах. Таблиця. 11, стор. 219-223 за прикладом:

 

Найменування елементу

Умовний знак

1.

Вал, вісь, стержень

_________

 

Crystal Project package graphicsЗавдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 06-10 квітня 2020р.

Група

Дата

Тема уроку

Вид дистанційної роботи


291

 

06.04.2020

Урок №23 Тема: Вправи. Читання простих кінематичних схем машин і механізмів


06.04.2020

Урок №24 Тема: Вправи. Читання і виконання креслень гайок

92962f7e0c04c23451a207f942c14e4d

Завдання для учнів з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 06  по 10 квітня 2020р.

 



291



 

06.04.2020

 

Урок №23 Тема: Вправи. Читання простих кінематичних схем машин і механізмів

1. Повторити навчальний матеріал з теми уроку у підручнику стор. 217-223.

2. Ознайомитися з прикладом читання будови і принципу дії коробки швидкостей стор. 218-219, рис. 251

3. Надати письмові відповіді по читанню кінематичної схеми стор. 224,  рис. 252 за формою прикладу читання будови і принципу дії коробки швидкостей стор. 218-219, рис. 251.


06.04.2020

Урок №24 Тема: Вправи. Читання і виконання креслень гайок

1. Повторити навчальний матеріал  по умовному зображенню і позначенню різьб на кресленнях у підручнику  стор.165-167.

2. Виконати за допомогою креслярського інструменту  креслення стандартної шестигранної гайки Виконання 2 стор.170, рис. 210б  за параметрами:

 d = М24; H = 19 мм;  D = 40 мм; S = 19 мм.

Нанести розміри відповідно до вимог стандарту.

Робота буде оцінюватися.


 

 

Crystal Project package graphics

 

 

 

Увага! Далі навчаємось за допомогою освітньої платформи Google Classroom – нові можливості для ефективного навчання.

Google Classroom – онлайн клас, допоможе Вам отримувати завдання, оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з викладачем в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.

Натискай на Google Classroom для групи № 291

або за посиланням

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

Завдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 13-17 квітня 2020р.

 Група Дата Тема уроку Вид дистанційної роботи


291

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


13.04.2020

 

 

 

13.04.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Урок №25 Тема: «Вправи.Читання креслення вала»



Урок №26 Тема: «Вправи. Виконання креслення вала»

Завдання для учнів

1. Повторити навчальний матеріал по умовному зображенню та позначенню різьб на кресленнях у Електронному підручнику стор.165-167 за посиланням та позначенню на кресленнях шорсткості поверхонь з Опорного конспекту.

2. Прочитати креслення вала за Алгоритмом, вказаним в Інструкції. Надати письмові відповіді.

3. Виконати у робочих зошитах, за допомогою креслярського інструменту, креслення вала з Інструкції. Масштаб М1:1.

Нанести розміри на кресленні відповідно до вимог стандарту.

4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa


 

Електронний підручник


або за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


291


 

 

 


16.04.2020.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.04.2020.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок №27 Тема: «Вправи. Читання  і виконання креслення вісі»

1. Повторити навчальний матеріал  по умовному зображенню та позначенню різьб на кресленнях у Електронному підручнику  стор.165-167 за посиланням та позначенню на кресленнях шорсткості поверхонь з Опорного конспекту.

2. Прочитати креслення вісі за Алгоритмом, вказаним в Інструкції. Надати письмові відповіді.

3. Виконати у робочих зошитах, за допомогою креслярського інструменту, креслення вісі з Інструкції. Масштаб М1:1.

Нанести розміри на кресленні відповідно до вимог стандарту.

4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

Предмет: «Читання креслень»

Робоча навчальна програма: 12 годин

Рівень кваліфікації: Токар 3-го розряду

Урок №1 Тема: «Проекції геометричних тіл та простих деталей. Аналіз елементів зображення деталі та їх положення на площинах проекцій»

Завдання для учнів

1. Законспектувати навчальну інформацію з теми уроку з опорного конспекту «Проекції геометричних тіл та простих деталей. Аналіз геометричної форми деталі».

2. Креслення рисунків 12, 13 виконати креслярським інструментом у М1:1.

3. Надати письмові відповіді на завдання з розділу «Закріплення навчального матеріалу».

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

 

 

Електронний підручник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Crystal Project package graphics

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Crystal Project package graphics


Завдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 27-30 квітня 2020р.

 Група

 Дата

Тема уроку

Вид дистанційної роботи

 

 

 

 

291

 

 

 

 

 

 

 

27.04.2020

 

 

 

Урок №2  Тема: «Вправи. Розбір креслення деталі, визначення її форми»

Завдання для учнів

1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку з опорного конспекту «Проекції геометричних тіл та простих деталей. Аналіз геометричної форми деталі» з попереднього уроку.

2. Ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції  виконання вправи «Розбір креслення деталі, аналіз її форми».

3.  Відповідно до Алгоритму виконання завдань  вправ визначити: кількість  та найменування зображень наведених на кресленні деталі «Шпиндель»; форму та розміри складових елементів деталі, позначених номерами.

4. У робочих зошитах виконати таблицю №1 і надати письмові відповіді за наведеним зразком.

5. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

 

 

 

 

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

 

 

 

 

 

291





 

 

 

27.04.2020

 

 

 

 

 

 

Урок № 3 Тема: «Перерізи. Прості повні розрізи. З’єднання половини виду з половиною розрізу»

Завдання для учнів

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Електронному підручнику стор.120-122, 139-140.

2. Вивчити навчальну інформацію з Презентації «Перерізи та розрізи. З’єднання половини виду з половиною розрізу».

3. Виконати в робочих зошитах Опорний конспект зі слайду №14 «Правила виконання з’єднання половини виду з половиною розрізу»

4. Виконати програмований тест «Перерізи» у  Google формы.

 

 

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

Електронний підручник


або за посиланням:

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

 

 

 

 

Crystal Project package graphics

 


Завдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять з 27 квітня - 04 травня 2020р.

 

291

 

 

30.04.2020

 

Урок №4 Тема: «Вправи. Читання та виконання креслень з розрізами та перерізами»

Завдання для учнів

1. Повторитинавчальну інформацію з теми уроку з Презентації «Перерізи та розрізи.З’єднання половини виду з половиною розрізу» з попереднього уроку.

2. Ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції виконання вправи «Читання та виконання креслень з розрізами та перерізами».

3.Обрати рівень складності і виконати у робочих зошитах креслення деталі, поєднавши частину виду і частину розрізу у масштабі М:1. Нанести розміри відповідно до вимог стандарту.

4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.


 

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa







 

 

291

 

 

30.04.2020

 

Урок №5 Тема: «Види виробів: деталі, складальні одиниці, комплекси і комплекти»

Завдання для учнів

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Опорному конспекті «Види виробів».

2. Законспектувати навчальну інформацію з опорного конспекту з Розділу 1 «Терміни та визначення».

3. Переглянути відеофільм по роботі автоматичної лінії виготовлення гайок.

4. Надати письмові відповіді на запитання по визначенню виду виробів по фото з Розділу «Закріплення нового матеріалу».

5. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.


 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dG5sST5KySs

 

 

 

 

Crystal Project package graphics

 

Завдання з предмету «Читання креслень»

за розкладом занять 04 - 08 травня 2020р.

 

 

291

 

 

 

 

 

 

 

 

 

04.05.2020.

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № 6 Тема: «Види основні. Види додаткові. Місцеві види. Виносні елементи на кресленнях»

1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Опорних конспектах: «Основні види кресленика по методу прямокутного проектування» і «Допоміжні види. Місцеві види. Виносні елементи».

2. Законспектувати навчальну інформацію з опорного конспекту «Основні види кресленика по методу прямокутного проектування» з Розділу 1 «Терміни та визначення».

3. Законспектувати навчальну інформацію  з опорного конспекту «Додаткові види. Місцеві види. Виносні елементи» з Розділів 1,2,3.

4. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу 4. «Закріплення нового матеріалу» по визначенню по кресленику найменування видів і визначення їх необхідності або зайвості для визначення форми предмета.

5. Заповніть Таблицю 1, сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

291

 

 

 

 

 

04.05.2020.

 

 

 

 


Урок №7 Тема: «Зображення та позначення різьби на кресленнях»

Завдання для учнів

1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку у Електронному підручнику стор. 165-168 за посиланням.

2. Повторити навчальну інформацію з теми уроку з Опорного конспекту «Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби» з попереднього уроку.

3.  Виконати програмований тест «Зображення і умовне позначення на креслениках різьби» у Google формы.

 

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html

 

 


291





















07.05.2020.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Урок №8 Тема: «Зображення на кресленнях різьбових з’єднань»

Завдання для учнів

1. Переглянути фрагмент відеофільму по виготовленню болтів.

2. Опрацювати навчальну інформацію з Презентації «Різьбові з’єднання. Умовності і спрощення в складальних креслениках болтових, шпилькових,

гвинтових з’єднань. Інші різьбові з’єднання».

3. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу Презентації «Закріплення нового матеріалу».

4. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу «Підсумки»: визначити по складальному кресленику, які види різьбових з’єднань входять у конструкцію токарного упора?

5. Виконати програмований тест «Зображення та умовне позначення на кресленику різьбових з’єднань» у Google формы.

6. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa














 

 

 

 

 

 


291

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

07.05.2020.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Урок № 9 Тема: «Позначення на кресленнях шорсткості поверхонь»

1. Опрацювати навчальну інформацію з Презентації «Позначення на кресленику шорсткості поверхонь».

2. Законспектувати навчальну інформацію з Презентації:

2.1 З Розділу 1 законспектувати визначення шорсткості;

2.2 З Розділу 2 виконати Таблицю 1;

2.3 З розділу 4.4 виконати Таблицю 3. Знаки виконати креслярським інструментом;

2.4 Виконати пояснення і креслення з позначенням шорсткості різьби з Розділу 4.7.13 Кресл. 20 і 21

3. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу 5 «Закріплення нового матеріалу».

4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.


 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

















 

291

 

 

18.05.2020

 

Увага!

Виконання завдання практичної роботи є заліковим з предмету 3 розряду.

Завдання для учнів

1. Повторити  навчальну інформацію з теми уроку з опорних конспектів попередніх уроків: по виконанню ескізів, по умовному зображенню та позначенню на креслениках різьб та шорсткості поверхонь.

2. Обрати рівень складності виконання завдання і ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції  виконання практичної роботи «Читання робочих креслень деталей. Виконання ескізів деталей».

2.1 Надати письмові відповіді на запитання по читанню кресленика деталі за алгоритмом.

2.2 Виконати у робочому зошиті за допомогою креслярського інструмента у М1:1 кресленик деталі. Нанести на зображенні позначення шорсткості поверхонь, які вказані у завданні.

3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

291

 

 

18.05.2020

 

 

Урок №11 Тема: «Загальні відомості про складальні креслення. Послідовність читання складальних креслень».

Завдання для учнів

1. Ознайомитися  з навчальним матеріалом з теми уроку у Електронному підручнику стор.161-162.

 

2. Ознайомитися з Опорним конспектом «Вправи. Складальні кресленики».

2.1 Надати письмові відповіді на запитання по читанню складального кресленика.

3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa


http://shkola.in.ua/541-kreslennia-11-klas-sydorenko.html

 



291

 

 

 

20.05.2020

 

 

Урок № 12 Тема: «Практична робота. Читання кінематичних схем».

1. Ознайомитися  з навчальним матеріалом з теми уроку у Електронному підручнику стор. 219-223.

2. Ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції  виконання практичної роботи «Читання кінематичних схем».

2.1 Законспектувати: з Розділу 1 визначення кінематичної схеми, з Розділу 4. будову і принцип роботи кінематичної схеми коробки швидкостей токарно-гвинторізного верстату моделі 16К20.

2.2 Надати письмові відповіді на запитання.

3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.

Увага!

Навчальна програма з предмету «Читання креслень»

за рівнем кваліфікації

3 розряду в обсязі 12 годин виконана.

 

 

https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa

 

 

http://shkola.in.ua/541-kreslennia-11-klas-sydorenko.html