Новини
10.04.2016. були підведені підсумки Декади професійної майстерності
Згідно плану роботи ліцею, з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів, поглиблення та поширення знань з обраних професій, виявлення творчих здібностей учнів, популяризації і реклами професій з 29.03.2016 по 10.04 2016 проходила Декада професійної майстерності.
Під час проведення Декади були проведені такі заходи: конкурс стінних газет «Я в професії», виставка «Місто майстрів», конкурси фахової майстерності з професій: «Слюсар з ремонту автомобілів», «Токар», «Столяр», «Зварювальник», «Слюсар-ремонтник», «Електромонтер», а також конкурси, вікторини, змагання з професійно-теоретичної підготовки.
Під час проведення Декади учні показали свої знання та уміння з професії, ерудицію, швидкість, кмітливість.
Декада відкрилася лінійкою.
Упродовж Декади пройшов конкурс настінних газет під гаслом «Я в професії», в яких учні висловили свої знання про професії. В конкурсі газет взяли участь групи: 221,218,122,318,121,191,291,321,12Т,16Т.18Т (майстри в/н Соловцов В.А., Лозіцький Е.В., Кісса В.К., Дідик В.І., Демянчук І.В., Пономаренко В.Г., Швіндін А.В., Долженко М.П., Боговін К.А., Цілько П.В., Каленчук Т.В., Мамчур М.А.
Журі відзначило естетичність оформлення, зміст окремих газет.
За підсумками:
- І місце – група 121;
- ІІ місце – групи 191, 291;
- ІІІ місце – група 218.
Виставка учнівських творчих робіт «Місто майстрів», яка пройшла під девізом «Творчий майстер – творчий учень» повинна була показати результат роботи учнів та майстрів в/н за рік.
У виставці взяли участь групи:
- 122 (майстер в/н Кісса В.К.)
- 121 (майстер в/н Пономаренко В.Г.)
- 191 (майстер в/н Швіндін А.В.)
- 218 (майстер в/н Лозіцький Е.В.)
- 291 (майстер в/н Долженко М.П.)
- 221 (майстер в/н Соловцов В.А.)
- 318 (майстри в/н Дідик В.І., Демянчук І.В.)
- 311 (майстер в/н Контушний А.В.)
- 361 (майстер в/н Іванець А.А.)
- 391 (майстер в/н Юзипчук В.М.)
- 321 (майстер в/н Боговін К.А.)
- 18Т (майстер в/н Мамчур М.А.)
- 12Т (майстер в/н Цілько П.В.)
- 14Т (майстер в/н Гладкий А.В.)
- 16Т (майстер в/н Каленчук В.І.)
- 10Т (майстер в/н Омельченко Б.В.)
Слід відзначити, що в цьому році групи були активні, а вироби – різноманітні, цікаві і мали естетичний вигляд. Не взяли участь у виставці групи
- 211 (майстер в/н Левицький Д.В.)
- 111 (майстер в/н Власюк Р.М.)
Журі відзначило вироби груп:
І місце – гр. 361 (майстер в/н Іванець А.А.)
гр. 291 (майстер в/н Долженко М.П.)
ІІ місце – гр. 122 (майстер в/н Кісса В.К.)
ІІІ місце – гр.121 (майстер в/н Пономаренко В.Г.)
Всі вони нагороджені дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів.
Конкурси фахової майстерності проводилися з метою підвищення професійної майстерності, популяризації фахових здобутків, розвитку творчої активності учнів.
Всі конкурси фахової майстерності пройшли організовано у два тури: практичного і теоретичного.
Головним завданням теоретичного туру було показати знання з предметів професійно-теоретичного циклу, практичного туру – показати вміння виконувати роботи згідно креслень та технологічного процесу.
В кожній професії визначилися переможці «Кращий у професії»:
Мельниченко Кирило – гр.318 («Автослюсар»);
Кім Роман – гр.361 («Столяр»);
Рубан Олег – гр.291 («Токар»);
Хван Руслан – гр.321 («Зварювальник»);
Авдієвський Руслан – гр.218 («Слюсар-ремонтник»);
Спесівцев Олексій – гр.12Т («Електромонтер»).
Але разом з тим, результати конкурсу професійної майстерності свідчать, що підготовка учнів з професій вимагає кращої підготовки, особливо з теоретичного навчання. При підведенні підсумків конкурсу жоден з учнів не набрав найвищої кількості балів, встановлених згідно критеріїв оцінювання.
Цікаві і змістовні заходи в ході професійної Декади провели викладачі спецтехнології та спецпредметів:
Панчук С.О. та Закладна О.А. з метою поглиблення та розширення знань, також пропагування престижу професії автослюсаря провели інтелектуальну гру «Авто Star», в якій учні груп 291 і 122 проявили кмітливість, зосередженість, спостережливість, товариське взаємопереживання, уміння працювати в команді. Інтелектуальна гра складалася з 5 раундів: «Інтелектуальної розминки», «Склади слово», «Відео конкурс», «Квест» та «Чи вірите ви?». Переможцем у грі стала команда 122 групи.
Обіход Ю.О. провів професійний турнір між командами груп авто слюсарного циклу 18Т,391,318. Використання мультимедійної системи дало можливість показу імітаційного моделювання роботи різних механізмів і процесів автомобіля. В ході проведення турніру учні вирішували різні проблемні питання, ситуації, приймали рішення в умовах взаємодії та суперництва між командами.
Професійний турнір складався з етапів: «Кмітливий», «Уважні», «Розумні». «Домашні заготовки», «Вправний», «Бліц-турнір», «Ми-команда». Перемогу здобула команда групи 18Т.
Шаманська М.М. в групі 191 провела конкурс-вікторину «Цікавий світ професії», мета якого була ознайомити учнів із професією «Токар», довести, що ця професія одна з провідних в різних галузях промисловості.
У проведенні заходу Марина Миколаївна використала різні відео фрагменти, підібрала цікаві конкурси – на кмітливість, спостереження, логічне мислення, знання професії, ознайомила з сучасними токарними універсальними верстатами.
Захід був цікавим, пізнавальним для учнів.
Ковтуненко В.П. у групі 221 провела вікторину – конкурс «Я – зварник!».
В ході програми були використані відеоролики про професію, вікторина, сценки, мініатюри із життя ліцеїстів, музичні номери. Захід пройшов жваво, мав величезний успіх у глядачів.
Снєгур Л.А. між командами груп 111 та 121 провела конкурс-вікторину з охорони праці на тему «В житті людини найдорожча цінність – саме життя». В ході заходу викладач використала елементи гри, презентацію, навчальні відеофільми, проблемну бесіду. Проведений конкурс мав великий виховний потенціал з охорони праці, гаслом якого були слова народної мудрості: «Необережність – це небезпека, а береженого і Бог береже!».
Бондарчук В.С. провів конкурс з предмета «Креслення» - «Цікаве креслення». Конкурс складався з 5 турів: «»Креслярські прилади», «Оптичні ілюзії», «Узагальнення», «Практичне завдання», «Логічні завдання» і сприяв розвитку мислення та творчої активності учнів. У конкурсі взяли участь групи 16Т, 121, 122, 321, 361.
Усі заходи, які були проведені упродовж Декади були спрямовані на підвищення якості навчання, професійної підготовки й розвитку творчої діяльності учнів, поглиблення взаємозв’язків між теоретичними знаннями й виробничим навчанням, розширювали коло професійних умінь і навичок з обраних професій.