Дистанційне навчання
Предмет: "Українська література" викладач: Яловіцька Н.Д.
предмет: "Українська література"
Викладач: Яловіцька Н.Д.
|
||||
Завдання з української літератури за розкладом занять 13 - 20 березня 2020 р. |
||||
Група |
Дата |
Тема уроку |
Завдання |
|
322 |
13.03. |
Тема уроку№ 48. Валерій Шевчук «Дім на горі». Барокові притчеві мотиви і символи. Притчевість образів, епізодів. |
Д/з. Написати характеристику образів роману – балади В.Шевчука «Дім на горі». Скористайтесь посиланням на https://sites.google.com/site/ukraienskijhimernijroman/-dim-na-gori-v-sevcuka |
|
Тема уроку49. П. Загребельний (1924 - 2009) Коротко про письменника. Загальна характеристика історичної прози. |
Д/з.. Законспектувати в робочому зошиті короткий конспект біографії П.Загребельного, тематика його творчості, користуючись нище поданим опорним конспектом № 1. https://docs.google.com/document/d/1V4LJNQTkVlXF8uo5qSkQ-sUcK76BC2bl7VF5Hdofsac/edit Можна завантажити матеріал з сайту https://ukrclassic.com.ua/katalog/z/zagrebelnij-pavlo |
|||
111 |
16.03. |
Тема уроку № 49. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. |
Д/з.: законспектувати в робочому зошиті і вивчити матеріал на стор. 205,206 підручника: «Українська література. 10 клас. Рівень стандарту.» О.М. Авраменко 2018. |
|
Тема уроку № 50. Література рідного краю |
Д/з.: законспектувати в робочому зошиті біографію М.І.Братана. Можна скористуватися сайтом: |
|||
121 |
16.03. |
Тема уроку № 28,29. Література рідного краю. Підсумковий урок |
Д/з.: Д/з.: законспектувати в робочому зошиті біографію М.І.Братана. Можна скористуватися сайтом: https://art.lib.kherson.ua/bratan-biografia.htm Повторити пройдений матеріал, скласти тестові завдання з пройденого матеріалу. |
|
191 |
16.03. |
Тема уроку № 32. Повість “Тіні забутих предків”. Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. |
Д/з.: 1. Прочитати повість “Тіні забутих предків” 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf, стор.134 -152. |
|
Тема уроку № 33. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому. |
Д/з.: законспектувати в робочому зошиті і вивчити матеріал на стор.152,153 підручника: 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf |
|||
221 |
17.03. |
Тема уроку № 42. Євген Плужник (1898 - 1936) Один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. |
Д/з.. 1.Законспектувати в робочий зошит стор.29 – 31 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|
Тема уроку № 43. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. («Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах!..») |
Д/з.. 1.Законспектувати в робочий зошит стор.32 – 33 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf 2. Вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір). |
|||
291 |
18.03. |
Тема уроку № 23. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина (1891-1967) Основне з життя і творчості поета. Трагізм його творчої долі. Найбільший модерніст 20-х років. Звернення до “вічних” тем, мотивів, особливості віршування; потужне ліричне “Я” як символ нової людини; поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Феномен “кларнетизму”. Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Сонячні кларнети»). («Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…»). ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм (повторення), кларнетизм |
Д/з.. 1.Законспектувати біографію Тичини в робочий зошит стор.16– 19 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf 2.Записати в літературний словничок або в зошит та вивчити визначення з теорії літератури: що називається вітаїстичність, експресіонізм (повторення), кларнетизм |
|
Тема уроку № 24. Художнє відтворення національно- визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну (“Пам’яті тридцяти”), («Одчиняйте двері…»). |
Д/з.. 1.Законспектувати в робочий зошит стор. 27 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf 2. Вивчити напам’ять вірш П.Тичини (на вибір). |
|||
322 |
20.03. |
Тема уроку № 50. Історична основа й художній вимисел у романі “Диво”. Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ. Образ Сивоока |
Д/з.. Прочитати роман П.Загребельного «Диво». Законспектувати в робочий зошит образи Софії Київської та Сивоока, користуючись опорним конспектом № 2. «Аналіз образів роману П.Загребельного «Диво»» Можна завантажити з сайту: https://ukrclassic.com.ua/katalog/z/zagrebelnij-pavlo |
|
Тема уроку № 51. Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини). ТЛ: історична правда і художній вимисел (повторення) Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець. |
Д/з..Законспектувати образ Ярослава Мудрого, скористувавшись нищевказаним опорним конспектом № 1. https://docs.google.com/document/d/1pFrpUcT075hoihqxGmTIiEnCfsU1U9E27 MmRcbmZl0M/edit або ж матеріалом з сайту: |
|||
Завдання з української літератури за розкладом занять 23 – 28 березня 2020 р. |
||||
123 |
23.03. |
Тема уроку № 24. Проза І.Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко і український модернізм. Новела “Сойчине крило” – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між “естетикою” і “живим чоловіком”. Гуманізм новели. ТЛ: поняття про модернізм. |
Д/з.. 1.Прочитати новелу І.Франка «Сойчине крило». 2. Законспектувати на стор.108 підручника: 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf |
|
Тема уроку № 25. Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру. («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність. |
Д/з. 1.Прочитати драму І.Франка «Украдене щастя». 2.Законспектувати на стор.108 підручника: 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf |
|||
191 |
23.03. |
Тема уроку № 34. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. |
Д/з.. Законспектувати характеристику образів Іванка та Марічки, стор.153 – 155 за підручником 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf |
|
Тема уроку № 35. Розвиток мовлення (2). Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом |
Д/з.. Написати в робочому зошиті асоціативний етюд. |
|||
221 |
24.03. |
Тема уроку № 44. Максим Рильський Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. |
Д/з.. Законспектувати в робочий зошит стор.37 – 38, підручник 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|
Тема уроку № 45. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу (*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду»– вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів. ТЛ: філософічність, сонет. |
Д/з.. Законспектувати в робочий зошит стор.40 – 41, підручник 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf . Вивчити напам’ять на вибір 1 поезію. |
|||
221 |
25.03. |
Тема уроку № 46. Контрольна робота № 7. Тестові завдання за поетичною творчістю П.Тичини, М.Семенка, М.Рильського, Є.Плужника. 1)https://docs.google.com/document/d/10AESj5xa7GQELfNfe_C6Mg0A5N Q09Z6rybCPNQLxqo8/edit 2)https://docs.google.com/document/d/1YYIMyd_5pVfxuUgK1DOsrTmvoj1I43hj9uid8ly3w-g/edit |
Д/з. Повторить пройдений матеріал. |
|
Тема уроку № 47. Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, експериментаторські модерністські пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією. Микола Хвильовий (М.Фітільов 1893 - 1933) – 2 години Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр. |
Д/з.. 1.Законспектувати в робочий зошит стор.43 – 44 (стильове розмаїття прози, жанри та теми й проблеми 20-х років ХХ ст..) з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf 2. Законспектувати в робочий зошит і вивчити біографію М.Хвильового, його участь в літературній дискусії 1925 – 28 роках з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|||
291 |
25.03. |
Тема уроку № 25. Євген Плужник (1898 - 1936) Один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. |
Д/з.. 1.Законспектувати в робочий зошит стор.29 – 31 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|
Тема уроку № 26. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. («Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах!..») |
Д/з.. 1.Законспектувати в робочий зошит стор.32 – 33 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf 2. Вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір). |
|||
322 |
27.03. |
Тема уроку № 52. Контрольна робота № 8. Тестові завдання (за творчістю В.Симоненка, В.Стуса, Л.Костенко, Д.Павличка, М.Вінграновського, В.Шевчука, П.Загребельного, І.Багряного) https://docs.google.com/document/d/1UTke8Ta0kGPJxfZr2Z7qjrePEAvrg O5ACR0WRtmc2mk/edit |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Повторити пройдений матеріал. |
|
Тема уроку № 53. Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст.. Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала грамота”, “ЛуГоСад” та ін.). Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховчиа, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін.) |
Д/з.. Законспектувати за підручником 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf стор. 239,247. |
|||
Завдання з української літератури за розкладом занять 30 березня - 03 квітня 2020 р. |
||||
111 |
30.03. |
Тема уроку № 51,52. Систематизація та узагальнення вивченого. Підсумковий урок. |
Д/з.. Повторити пройдений матеріал |
|
191 |
30.03. |
Тема уроку № 36. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. |
Д/з.. 1. Законспектувати біографію О.Кобилянської, використовуючи стор. 157 - 160 підручник 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf |
|
Тема уроку № 37. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. Краса вільної душі, аристократизм духу як провідні мотиви новел «Іmpromtuphantasie», «Valsemelancolique». |
Д/з.. 1. Прочитати новели «Іmpromtuphantasie», «Valsemelancolique», використовуючи стор. 161 -165. підручник 10-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2018.pdf |
|||
221 |
31.03. |
Тема уроку № 48. «Я (Романтика)» М. Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». |
Д/з.. 1. Прочитати новелу М.Хвильового «Я (Романтика)» в нищевказаному скороченому варіанті або ж на електронному сайті: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=660 https://docs.google.com/document/d/1tD3jJDXgLKlJEKYxVYaSUk-a8bmTeC_-QJNwPxkIjbI/edit 2.Законспектувати образ Я в робочий зошит стор.46- 48 з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|
Тема уроку № 49. Юрій Яновський (1902 - 1954) Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму |
Законспектувати в робочому зошиті біографію Юрія Яновського, стор.64 – 72. з підручника 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|||
291 |
01.04.
|
Тема уроку № 27. Максим Рильський Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. |
Д/з.. Законспектувати в робочий зошит стор.37 – 38, підручник 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf |
|
Тема уроку № 28. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу (*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду»– вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів. ТЛ: філософічність, сонет. |
Д/з.. Законспектувати в робочий зошит стор.40 – 41, підручник 11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf Вивчити напам’ять на вибір 1 поезію. |