Дистанційне навчання
Предмет: «Читання креслень» професія: "Токар"
Предмет: "Читання креслень" професія: "Токар"
Викладач: Снєгур Л.А. Виконані завдання надіслати викладачу Електронна адреса: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript Viber: ХХХ-ХХХ-ХХ-ХХ |
||||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 13-20 березня 2020р. |
||||
Група |
Дата |
Тема уроку |
Вид дистанційної роботи |
|
291 |
16.03.2020 16.03.2020 |
Урок №13 Тема: Поняття про складні розрізи, їх позначення Сидоренко В.К. Креслення: (профіл. рівень): підруч. для 11 кл. загально-. освіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою/ 2011. Далі в завданнях буде позначатися як Електронний підручник Урок №14 Тема: Визначення виглядів деталей, даних на кресленні. Визначення головного вигляду, форми деталі. Визначення на кресленні розмірів деталі та її елементів |
|
|
Завдання для учнів з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 13-20 березня 2020 р. |
||||
291 |
16.03.2020 16.03.2020 |
Урок №13 Тема: Поняття про складні розрізи, їх позначення 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 130-137 за посиланням або натисніть на слово "Електронний підручник" https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html 2. Виконати в робочих зошитах опорний конспект «Складні розрізи» рис.1 3. Виконати заліковий тест по темі «Перерізи і розрізи» рис.2, рис.2.1 4. Відповідь надіслати на мій номер у Viber за формою рис.3 Урок №14 Тема: Визначення виглядів деталей, даних на кресленні. Визначення головного вигляду, форми деталі. Визначення на кресленні розмірів деталі та її елементів 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 56-65 за посиланням або натисніть на слово "Електронний підручник" https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html 2. Обрати рівень складності і виконати в робочих зошитах завдання по визначенню головного вигляду, форми деталі, розмірів її елементів згідно інструкцій рис.1 і 2 3. Відповідь надіслати на мій номер у Viber за формою рис.1.1; 1.2 |
||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 13 - 20 березня 2020р. |
||||
291 |
19.03.2020
|
Урок №15 Тема: Поняття про ескіз, його відмінність від робочого креслення. Послідовність виконання ескізів. Обмірювання деталі. Сидоренко В.К. Креслення: (профіл. рівень): підруч. для 11 кл. загально-. освіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою/ 2011. |
https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html |
|
19.03.2020
|
Урок №16 Тема: Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби. | |||
за розкладом занять з 13 - 20 березня 2020р. |
||||
291 | 19.03.2020 |
Урок №15 Тема: Поняття про ескіз, його відмінність від робочого креслення. Послідовність виконання ескізів. Обмірювання деталі. 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 36-41 2. Ознайомитися з навчальним матеріалом опорного конспекту «Поняття про ескіз. Послідовність виконання ескізів. Обмірювання деталі». Натисни Опорний конспект. 3. Виконати в робочих зошитах навчальну інформацію опорного конспекту з третього розділу. 4. Надати письмові відповіді на контрольні запитання з третього розділу опорного конспекту. Відповідь надіслати на мій номер у Viber. |
||
19.03.2020 |
Урок №16 Тема: Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби. 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку в Електронному підручнику стор. 165-168 2. Ознайомитися з навчальним матеріалом опорного конспекту «Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби». Натисни Опорний конспект. 3. Виконати в робочих зошитах навчальну інформацію опорного конспекту з розділів: 1, 3.1, 3.2, 4.1. 4. Виконати графічну роботу першого завдання з п’ятого розділу «Закріплення навчального матеріалу». 5. Виконати тест другого завдання з п’ятого розділу. Форма виконання тесту вказана в опорному конспекті. 6. Відповідь надіслати на мій номер у Viber. |
|||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 23-27 березня 2020р. |
||||
291 |
23.03.2020
|
Урок №17 Тема: Вправи. Читання нескладних креслень. Читання основного напису. |
https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html |
|
23.03.2020
|
Урок №18 Тема: Вправи. Зображення та позначення різьби на кресленнях. |
|||
Завдання для учнів з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 13-20 березня 2020 р. |
||||
291 |
23.03.2020 23.03.2020
|
Урок №17 Тема: Вправи. Читання нескладних креслень. Читання основного напису. 1. Ознайомитися з навчальною інформацією інструкції «Вправи.Читання креслення ». Натисни Інструкція. 2. Надати письмові відповіді на запитання 3. Відповідь надіслати на мій номер у Viber. Урок №18 Тема: Вправи. Зображення та позначення різьби на кресленнях. 1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку в Електронному підручнику стор. 165-168 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html 2. Ознайомитися з навчальною інформацією інструкції «Вправи. Зображення та позначення різьби на кресленнях». Натисни Інструкція. 3. Обрати рівень складності і виконати в робочих зошитах завдання по зображенню та позначенню різьби. 4. Відповідь надіслати на мій номер у Viber. |
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 30 березня по 2 квітня 2020р. |
|||||||||
Група |
Дата |
Тема уроку |
Вид дистанційної роботи |
||||||
291 |
30.03.2020 |
Урок №19 Тема: Вправи. Виконання ескізів деталей |
|
||||||
30.03.2020 |
Урок №20 Тема: Поняття про складальні креслення, їх призначення. Нанесення розмірів. Розрізи на складальних кресленнях. Зображення і умовне позначення з’єднань деталей |
||||||||
Завдання для учнів з предмету «Читання креслень» за розкладом занятьp з 30 березня по 3 квітня 2020р. |
|||||||||
291 |
30.03.2020 |
Урок №19 Тема: Вправи. Виконання ескізів деталей 1. Повторити навчальний матеріал з теми уроку у підручнику стор. 36-41 2. Виконати ескіз одного з предметів по його наочному зображенню стор. 39, рис. 52. Нанести розміри відповідно до вимог стандарту. Робота буде оцінюватися. Приклад послідовності виконання ескізу предмета наведено у підручнику на рис. 49 стор. 38. |
|||||||
30.03.2020 |
Урок №20 Тема: Поняття про складальні креслення, їх призначення. Нанесення розмірів. Розрізи на складальних кресленнях. Зображення і умовне позначення з’єднань деталей. 1. Ознайомитися з навчальною інформацією з теми уроку у підручнику стор. 159-165. 2. Надати письмові відповіді на контрольні запитання стор. 161. |
||||||||
291 |
02.04.2020 |
Урок №21 Тема: Вправи. Читання складальних креслень із зображенням та позначенням з’єднань деталей |
|||||||
02.04.2020 |
Урок №22 Тема: Види схем: кінематичні, електричні, пневматичні і гідравлічні. Поняття про кінематичні схеми. Умовне позначення деталей і механізмів на кінематичних схемах |
||||||||
Завдання для учнів з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 30 березня по 03 квітня 2020р. |
|||||||||
291 |
02.04.2020 02.04.2020 |
Урок №21 Тема: Вправи. Читання складальних креслень із зображенням та позначенням з’єднань деталей 1. Повторити навчальний матеріал з теми уроку у підручнику стор.159-165 2. Ознайомитися з прикладом читання складального креслення домкрата стор. 184-186. 3. Надати письмові відповіді на запитання по читанню складального креслення знімача стор. 190. Урок №22 Тема: Види схем: кінематичні, електричні, пневматичні і гідравлічні. Поняття про кінематичні схеми. Умовне позначення деталей і механізмів на кінематичних схемах 1. Ознайомитися з навчальною інформацією з теми уроку у підручнику стор. 217-223. 2. Написати в робочих зошитах визначення схеми і кінематичної схеми. 3. Виконати за допомогою креслярського інструменту умовні позначення на кінематичних схемах. Таблиця. 11, стор. 219-223 за прикладом:
|
|||||||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 06-10 квітня 2020р. |
|||||||||
Група |
Дата |
Тема уроку |
Вид дистанційної роботи |
||||||
291
|
06.04.2020 |
Урок №23 Тема: Вправи. Читання простих кінематичних схем машин і механізмів |
|||||||
06.04.2020 |
Урок №24 Тема: Вправи. Читання і виконання креслень гайок |
||||||||
Завдання для учнів з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 06 по 10 квітня 2020р. |
|||||||||
291 |
06.04.2020
|
Урок №23 Тема: Вправи. Читання простих кінематичних схем машин і механізмів 1. Повторити навчальний матеріал з теми уроку у підручнику стор. 217-223. 2. Ознайомитися з прикладом читання будови і принципу дії коробки швидкостей стор. 218-219, рис. 251 3. Надати письмові відповіді по читанню кінематичної схеми стор. 224, рис. 252 за формою прикладу читання будови і принципу дії коробки швидкостей стор. 218-219, рис. 251. |
|||||||
06.04.2020 |
Урок №24 Тема: Вправи. Читання і виконання креслень гайок 1. Повторити навчальний матеріал по умовному зображенню і позначенню різьб на кресленнях у підручнику стор.165-167. 2. Виконати за допомогою креслярського інструменту креслення стандартної шестигранної гайки Виконання 2 стор.170, рис. 210б за параметрами: d = М24; H = 19 мм; D = 40 мм; S = 19 мм. Нанести розміри відповідно до вимог стандарту. Робота буде оцінюватися. |
||||||||
|
Увага! Далі навчаємось за допомогою освітньої платформи Google Classroom – нові можливості для ефективного навчання. Google Classroom – онлайн клас, допоможе Вам отримувати завдання, оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з викладачем в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Натискай на Google Classroom для групи № 291 або за посиланням |
||||||||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 13-17 квітня 2020р. |
|||||||||
Група | Дата | Тема уроку | Вид дистанційної роботи | ||||||
291
|
13.04.2020
13.04.2020
|
Урок №25 Тема: «Вправи.Читання креслення вала» Урок №26 Тема: «Вправи. Виконання креслення вала» Завдання для учнів 1. Повторити навчальний матеріал по умовному зображенню та позначенню різьб на кресленнях у Електронному підручнику стор.165-167 за посиланням та позначенню на кресленнях шорсткості поверхонь з Опорного конспекту. 2. Прочитати креслення вала за Алгоритмом, вказаним в Інструкції. Надати письмові відповіді. 3. Виконати у робочих зошитах, за допомогою креслярського інструменту, креслення вала з Інструкції. Масштаб М1:1. Нанести розміри на кресленні відповідно до вимог стандарту. 4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
або за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html
|
||||||
291
|
16.04.2020.
16.04.2020.
|
Урок №27 Тема: «Вправи. Читання і виконання креслення вісі» 1. Повторити навчальний матеріал по умовному зображенню та позначенню різьб на кресленнях у Електронному підручнику стор.165-167 за посиланням та позначенню на кресленнях шорсткості поверхонь з Опорного конспекту. 2. Прочитати креслення вісі за Алгоритмом, вказаним в Інструкції. Надати письмові відповіді. 3. Виконати у робочих зошитах, за допомогою креслярського інструменту, креслення вісі з Інструкції. Масштаб М1:1. Нанести розміри на кресленні відповідно до вимог стандарту. 4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. Предмет: «Читання креслень» Робоча навчальна програма: 12 годин Рівень кваліфікації: Токар 3-го розряду Урок №1 Тема: «Проекції геометричних тіл та простих деталей. Аналіз елементів зображення деталі та їх положення на площинах проекцій» Завдання для учнів 1. Законспектувати навчальну інформацію з теми уроку з опорного конспекту «Проекції геометричних тіл та простих деталей. Аналіз геометричної форми деталі». 2. Креслення рисунків 12, 13 виконати креслярським інструментом у М1:1. 3. Надати письмові відповіді на завдання з розділу «Закріплення навчального матеріалу». |
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
|
||||||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять з 27-30 квітня 2020р. |
|||||||||
Група |
Дата |
Тема уроку |
Вид дистанційної роботи |
||||||
291
|
27.04.2020
|
Урок №2 Тема: «Вправи. Розбір креслення деталі, визначення її форми» Завдання для учнів 1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку з опорного конспекту «Проекції геометричних тіл та простих деталей. Аналіз геометричної форми деталі» з попереднього уроку. 2. Ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції виконання вправи «Розбір креслення деталі, аналіз її форми». 3. Відповідно до Алгоритму виконання завдань вправ визначити: кількість та найменування зображень наведених на кресленні деталі «Шпиндель»; форму та розміри складових елементів деталі, позначених номерами. 4. У робочих зошитах виконати таблицю №1 і надати письмові відповіді за наведеним зразком. 5. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
|
||||||
291 |
27.04.2020
|
Урок № 3 Тема: «Перерізи. Прості повні розрізи. З’єднання половини виду з половиною розрізу» Завдання для учнів 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Електронному підручнику стор.120-122, 139-140. 2. Вивчити навчальну інформацію з Презентації «Перерізи та розрізи. З’єднання половини виду з половиною розрізу». 3. Виконати в робочих зошитах Опорний конспект зі слайду №14 «Правила виконання з’єднання половини виду з половиною розрізу» 4. Виконати програмований тест «Перерізи» у Google формы.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
або за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html
|
||||||
|
за розкладом занять з 27 квітня - 04 травня 2020р. |
||||||||
291
|
30.04.2020
|
Урок №4 Тема: «Вправи. Читання та виконання креслень з розрізами та перерізами» Завдання для учнів 1. Повторитинавчальну інформацію з теми уроку з Презентації «Перерізи та розрізи.З’єднання половини виду з половиною розрізу» з попереднього уроку. 2. Ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції виконання вправи «Читання та виконання креслень з розрізами та перерізами». 3.Обрати рівень складності і виконати у робочих зошитах креслення деталі, поєднавши частину виду і частину розрізу у масштабі М:1. Нанести розміри відповідно до вимог стандарту. 4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. |
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
|
||||||
291
|
30.04.2020
|
Урок №5 Тема: «Види виробів: деталі, складальні одиниці, комплекси і комплекти» Завдання для учнів 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Опорному конспекті «Види виробів». 2. Законспектувати навчальну інформацію з опорного конспекту з Розділу 1 «Терміни та визначення». 3. Переглянути відеофільм по роботі автоматичної лінії виготовлення гайок. 4. Надати письмові відповіді на запитання по визначенню виду виробів по фото з Розділу «Закріплення нового матеріалу». 5. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. |
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
https://www.youtube.com/watch?v=dG5sST5KySs
|
||||||
Завдання з предмету «Читання креслень» за розкладом занять 04 - 08 травня 2020р. |
|||||||||
291
|
04.05.2020.
|
Урок № 6 Тема: «Види основні. Види додаткові. Місцеві види. Виносні елементи на кресленнях» 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Опорних конспектах: «Основні види кресленика по методу прямокутного проектування» і «Допоміжні види. Місцеві види. Виносні елементи». 2. Законспектувати навчальну інформацію з опорного конспекту «Основні види кресленика по методу прямокутного проектування» з Розділу 1 «Терміни та визначення». 3. Законспектувати навчальну інформацію з опорного конспекту «Додаткові види. Місцеві види. Виносні елементи» з Розділів 1,2,3. 4. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу 4. «Закріплення нового матеріалу» по визначенню по кресленику найменування видів і визначення їх необхідності або зайвості для визначення форми предмета. 5. Заповніть Таблицю 1, сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. |
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
|
||||||
291
|
04.05.2020.
|
Урок №7 Тема: «Зображення та позначення різьби на кресленнях» Завдання для учнів 1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку у Електронному підручнику стор. 165-168 за посиланням. 2. Повторити навчальну інформацію з теми уроку з Опорного конспекту «Зображення та умовне позначення на кресленнях різьби» з попереднього уроку. 3. Виконати програмований тест «Зображення і умовне позначення на креслениках різьби» у Google формы.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
https://pidruchnyk.com.ua/473-kreslennya-sidorenko-11-klas.html
|
||||||
291 |
07.05.2020.
|
Урок №8 Тема: «Зображення на кресленнях різьбових з’єднань» Завдання для учнів 1. Переглянути фрагмент відеофільму по виготовленню болтів. 2. Опрацювати навчальну інформацію з Презентації «Різьбові з’єднання. Умовності і спрощення в складальних креслениках болтових, шпилькових, гвинтових з’єднань. Інші різьбові з’єднання». 3. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу Презентації «Закріплення нового матеріалу». 4. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу «Підсумки»: визначити по складальному кресленику, які види різьбових з’єднань входять у конструкцію токарного упора? 5. Виконати програмований тест «Зображення та умовне позначення на кресленику різьбових з’єднань» у Google формы. 6. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
|
||||||
291
|
07.05.2020.
|
Урок № 9 Тема: «Позначення на кресленнях шорсткості поверхонь» 1. Опрацювати навчальну інформацію з Презентації «Позначення на кресленику шорсткості поверхонь». 2. Законспектувати навчальну інформацію з Презентації: 2.1 З Розділу 1 законспектувати визначення шорсткості; 2.2 З Розділу 2 виконати Таблицю 1; 2.3 З розділу 4.4 виконати Таблицю 3. Знаки виконати креслярським інструментом; 2.4 Виконати пояснення і креслення з позначенням шорсткості різьби з Розділу 4.7.13 Кресл. 20 і 21 3. Надати письмові відповіді на запитання з Розділу 5 «Закріплення нового матеріалу». 4. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. |
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa |
||||||
291
|
18.05.2020
|
Увага! Виконання завдання практичної роботи є заліковим з предмету 3 розряду. Завдання для учнів 1. Повторити навчальну інформацію з теми уроку з опорних конспектів попередніх уроків: по виконанню ескізів, по умовному зображенню та позначенню на креслениках різьб та шорсткості поверхонь. 2. Обрати рівень складності виконання завдання і ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції виконання практичної роботи «Читання робочих креслень деталей. Виконання ескізів деталей». 2.1 Надати письмові відповіді на запитання по читанню кресленика деталі за алгоритмом. 2.2 Виконати у робочому зошиті за допомогою креслярського інструмента у М1:1 кресленик деталі. Нанести на зображенні позначення шорсткості поверхонь, які вказані у завданні. 3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
|
||||||
291
|
18.05.2020
|
Урок №11 Тема: «Загальні відомості про складальні креслення. Послідовність читання складальних креслень». Завдання для учнів 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Електронному підручнику стор.161-162.
2. Ознайомитися з Опорним конспектом «Вправи. Складальні кресленики». 2.1 Надати письмові відповіді на запитання по читанню складального кресленика. 3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. |
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa http://shkola.in.ua/541-kreslennia-11-klas-sydorenko.html
|
||||||
291
|
20.05.2020
|
Урок № 12 Тема: «Практична робота. Читання кінематичних схем». 1. Ознайомитися з навчальним матеріалом з теми уроку у Електронному підручнику стор. 219-223. 2. Ознайомитися з теоретичними відомостями Інструкції виконання практичної роботи «Читання кінематичних схем». 2.1 Законспектувати: з Розділу 1 визначення кінематичної схеми, з Розділу 4. будову і принцип роботи кінематичної схеми коробки швидкостей токарно-гвинторізного верстату моделі 16К20. 2.2 Надати письмові відповіді на запитання. 3. Сфотографуйте виконане завдання і перешліть на мою електронну пошту. Увага! Навчальна програма з предмету «Читання креслень» за рівнем кваліфікації 3 розряду в обсязі 12 годин виконана.
|
https://classroom.google.com/c/NzYxMjc1OTMwNDFa
http://shkola.in.ua/541-kreslennia-11-klas-sydorenko.html
|
||||||