Дистанційне навчання
Предмет: "Громадянська освіта"
предмет: "Громадянська освіта"
Викладач: Картанович Т.А.
Завдання з предмету «Громадянська освіта» за розкладом занять з 13.03.2020 - 22.06.2020. |
||
група |
дата |
тема |
122 |
19/03/2020 |
Мистецтво спілкування. Практичне заняття. Васильків І.Д. Громадянська освіта. Інтегрований курс, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти.// І. Д. Васильків, В. М. Кравчук, О.А. Сливка, І. З. Танчин, Ю.В. Тимошенко, Л.М. Хлипавка. - Тернопіль: Астон, 2018 - 256 с.: іл. https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html стор. 78 (записати правила ефективної усної комунікації в робочий зошит, письмово відповісти на питання на стор. 80) |
19/03/2020 |
Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів. стор. 80-82 (прочитати, виписати основні терміни) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
23/03/2020 |
Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації. Толерантність та інклюзія. стор. 82-84 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 84, письмово відповісти на питання на стор.84) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
23/03/2020 |
Поняття конфлікту та його види. Стадії конфлікту. Спроби подолання конфліктів. стор.84-88 (письмово відповісти на питання на стор.88) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
25/03/2020 |
Розв’язання конфліктів у навчальному закладі. Вчимося вирішувати проблему. Практичне заняття. скласти власну модель конфлікту та шляхів його подолання (в робочому зошиті) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
25/03/2020 |
Виникнення і зміст демократії. Цінності демократії. стор. 90-93 (скласти конспект, записати таблицю на стор.91) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
17/04/2020 |
Законодавча, виконавча та судова влада в демократичних країнах. стор. 94-95 (письмово в робочому зошиті відповісти на питання на стор. 95, записати таблицю на стор.94) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
17/04/2020 |
Роль політичних партій в розвитку демократії. стор.101-105 (відповісти письмово на питання на стор.105-106) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
211 |
23/03/2020 |
Рівноправність. Охорона й захист людської гідності. стор.38-39 (відповісти письмово на питання на стор.39) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
23/03/2020 |
Природа прав людини. Основоположні права та свободи людини. стор.39-41 (записати таблицю у робочий зошит на стор.40-41) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
24/03/2020 |
Покоління прав людини. Класифікація прав людини. Борці за права людини. стор.41-45 (відповісти письмово на питання на стор.45) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
24/03/2020 |
Взаємовідносини “людина – держава”. Верховенство права. стор.45-47 (скласти конспект) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
26/03/2020 |
Права і свободи людини та відповідальність держави за їх дотримання, гарантування та захист. стор. 47-49 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 49, відповісти письмово на питання на стор.49) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
26/03/2020 |
Конвенція прав дитини. Поняття прав дитини. Конвенція ООН про права дитини. стор. 49-53 (відповісти письмово на питання на стор.53) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
27/03/2020 |
Порушення прав людини. Поняття механізмів захисту прав людини. стор. 53-55 (виконати практичне завдання на стор.54-55) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
27/03/2020 |
Міжнародні та європейські стандарти захисту прав людини. Національні механізми захисту прав людини, їх класифікація. стор. 56-58 (виконати практичне завдання у формі таблиці на стор.58) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv. |
|
08/04/2020 |
Правозахисні організації. стор. 58-66 (скласти конспект, ознайомитись з результатами соціологічного дослідження за посиланням на стор.66) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
08/04/2020 |
Як побудувати ефективний механізм захисту прав дитини у навчальному закладі. творче завдання: для ефективного виконання завдань щодо захисту прав дитини (учнівської молоді) я хотів би додати…. https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
07/05/2020 |
Європейський суд з прав людини. Практичне заняття. стор. 48, стор. 57, зробити презентацію “ Про Європейський суд з прав людини” https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
212 |
13/03/2020 |
Європейський суд з прав людини. Практичне заняття. стор. 48, стор. 57, зробити презентацію “Про Європейський суд з прав людини” https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
13/03/2020 |
Поняття суспільства. Соціальна структура суспільства. Соціальна згрунтованість. стор. 68-72 (відповісти письмово на питання на стор.71) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
19/03/2020 |
Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. Рівність. стор.72-75 (відповісти письмово на питання на стор.75) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
19/03/2020 |
Роль спілкування в житті людини і суспільства. Вербальна й невербальна комунікація. стор. 76-79 (відповісти письмово на питання на стор.80) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
20/03//2020 |
Мистецтво спілкування. Практичне заняття. стор. 78 (записати правила ефективної усної комунікації в робочий зошит, письмово відповісти на питання на стор. 80) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
20/03/2020 |
Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів. стор. 80-82 (прочитати,виписати основні терміни) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
21/04/2020 |
Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації. Толерантність та інклюзія. стор. 82-84 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 84, письмово відповісти на питання на стор. 84) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
291 |
13/05/2020 |
Ідентичність. Види ідентичності. Громадянська ідентичність. стор. 8-12 (письмово відповісти на питання на стор.12) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
13/05/2020 |
Самовизначення. Ідентифікація. Особиста гідність. Совість. Практичне заняття № 1 «Хто я?». стор. 12-16 (таблиця на стор. 13, письмово відповісти на питання на стор. 16) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
14/05/2020 |
Поняття соціалізації. Етапи соціалізації. Суб’єкти соціалізації. стор. 16-19 (скласти конспект) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
14/05/2020 |
Соціалізація як ресурс формування громадянської ідентичності. стор. 19-21 (виконати практичне завдання на стор.21) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
20/05/2020 |
Соціалізація в сім’ї. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури. стор. 21-23 (скласти конспект) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
20/05/2020 |
Партнерські стосунки в сім’ї. Трансформація моделей сім’ї. стор. 23-26 (письмово відповісти на питання на стор. 26) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
27/05/2020 |
Самореалізація і розвиток. Індивідуальність особистості. Життєві цінності і пріоритети. стор. 26-29 (скласти конспект) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
27/05/2020 |
Активна громадянська позиція. Мобільність і адаптивність людини. Креативність. стор. 29-34 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 34, письмово відповісти на питання на стор. 34) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
28/05/2020 |
Практичне заняття № 2 «Визначаємо найнеобхідніші умови для самореалізації людини». Записати в робочий зошит найнеобхідніші для вас умови самореалізації та розставити пріоритети на майбутнє життя https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
28/05/2020 |
Поняття людської гідності. Людська гідність – основа природного права. стор. 36-37 (скласти конспект) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
03/06/2020 |
Рівноправність. Охорона й захист людської гідності. стор. 38-39 (письмово відповісти на питання на стор. 39) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
03/06/2020 |
Природа прав людини. Основоположні права і свободи людини. стор. 39-41 (записати таблицю) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
10/06/2020 |
Покоління прав людини.Класифікація прав людини. Борці за права людини. стор. 41-45 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 45, письмово відповісти на питання на стор. 45) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
10/06/2020 |
Взаємовідносини «людина-держава». Верховенство права. стор. 45-47 (скласти конспект) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
11/06/2020 |
Права і свободи людини та відповідальність держави за їх дотримання, гарантування та захист. стор. 47-49 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 49, письмово відповісти на питання на стор. 49) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
11/06/2020 |
Поняття прав дитини. Конвенція ООН про права дитини. Захист прав дитини. стор. 49-53 (ознайомитись з матеріалами за посиланням на стор. 53, письмово відповісти на питання на стор. 53) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
17/06/2020 |
Порушення прав людини. Поняття механізмів захисту прав людини. стор. 53-55 (виконати практичне завдання на стор. 54-55) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |
|
17/06/2020 |
Міжнародні та європейські стандарти захисту прав людини. Національні механізми захисту прав людини, їх класифікація. стор. 56-58 (виконати практичне завдання у формі таблиці на стор. 58) https://pidruchnyk.com.ua/1187-gromadyanska-osvita-10-klas-vasylkiv.html |