Дистанційне навчання
предмет: "Всесвітня історія"
предмет: "Всесвітня історія"
Викладач: Ярошенко І. В. Завдання з предмету: "Всесвітня історія" за розкладом занять 13 – 20 березня 2020 р. |
||||
Група |
Дата |
Тема |
Завдання |
|
121 |
13.03 |
Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури. Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії. Становище національних меншин і міжнаціональні відносини у країнах регіону. Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом. |
Опрацювати §19, 20 та виконати завдання на стор. 91 (1-6), 95 (1-8) |
|
212 |
17.03 |
Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст. Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст. |
Опрацювати §17,18 та виконати завдання на стор. 161 (1-6), 169 (1-5) |
|
291 |
18. 03 |
Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту. |
Опрацювати §15,16 та виконати завдання в кінці параграфів |
|
221 |
19.03 |
Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту. |
Опрацювати §15,16 та виконати завдання в кінці параграфів |
|
123 |
19.03 |
Узагальнення. Тематичний контроль. Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору. |
Повторити § 15-20 Опрацювати §21- 23 та виконати завдання в кінці параграфів |
|
122 |
19.03 |
Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору. Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. |
Опрацювати §21- 24 та виконати завдання в кінці параграфів |
|
121 |
20.03 |
Узагальнення. Тематичний контроль. Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору. |
Повторити § 15-20 Опрацювати §21- 23 та виконати завдання в кінці параграфів |
Завдання з предмету: "Всесвітня історія" за розкладом занять 23 – 27 березня 2020 р. |
||||
Група |
Дата |
Тема |
Завдання |
|
191 |
24.03 |
Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. |
Опрацювати §25- 26 та виконати завдання на стор. 119 (1-6), 121 (1-6) |
|
221 |
26.03 |
Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст. Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст. |
Опрацювати §17,18 та виконати завдання на стор. 161 (1-6), 169 (1-5) |
|
123 |
26.03 |
Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. Латинська Америка. Протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. |
Опрацювати §24 та виконати завдання на стор. 114 (1-10) |
|
121 |
27.03 |
Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. Латинська Америка. Протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. |
Опрацювати §24 та виконати завдання на стор. 114 (1-10) |
|
111 |
27.03 |
Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору. Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. |
Опрацювати §21- 24 та виконати завдання в кінці параграфів |
Викладач: Ярошенко І. В. Завдання з всесвітньої історії за розкладом занять 30 березня – 03 квітня 2020 р. |
|||
Група |
Дата |
Тема |
Завдання |
212 |
31.03 |
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані). Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. |
https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §19 та виконати завдання на стор. 184 (1-8) |
291 |
01.04 |
Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст. Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст. |
https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §17,18 та виконати завдання на стор. 161 (1-6), 169 (1-5) |
221 |
02.04 |
Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав. Узагальнення. |
https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia Повторити § 13-18 та виконати тестові завдання на стор. 170 |
123 |
02.04 |
Узагальнення. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Повторити § 21-24 Опрацювати § 25 п. 1-4 та виконати завдання на стор. 119 (1-5) |
122 |
02.04 |
Латинська Америка. Протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Узагальнення. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Підготувати доповідь: «Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів» Повторити § 21-24 |
121 |
03.04 |
Узагальнення. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Повторити § 21-24 Опрацювати § 25 п. 1-4 та виконати завдання на стор. 119 (1-5) |
Завдання з всесвітньої історії за розкладом занять з 06 по 10 квітня 2020 р. |
|||
Група | Дата | Тема | Завдання |
212
|
07.03
|
Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.
|
https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §20 та виконати завдання на стор. 195 (1-7) |
191 | 07.04 |
Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.). Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §27 та виконати завдання на стор. 124 (1-5) |
122 | 08.04 |
Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §25-26 та виконати завдання на стор. 119 (1-6), 121 (1-4) |
221 | 09.04 |
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані). Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. |
https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §19 та виконати завдання на стор. 184 (1-8) |
123 | 09.04 |
Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.). |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §26-27 та виконати завдання на стор. 121 (1-4), 124 (1-5) |
122 | 09.04 |
Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.). Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §27 та виконати завдання на стор. 124 (1-5) |
121 | 10.04 |
Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.). Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел. |
https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia Опрацювати §27 та виконати завдання на стор. 124 (1-5) |