Дистанційне навчання
Предмет: "Українська література"
Українська література |
|||
Викладач: Шостенко Н.О. Завдання з української літератури за розкладом занять 23 – 28 березня 2020р. |
|||
Група № |
Дата |
Тема уроку |
Завдання |
212 |
26.03 |
Юрій Яновський. Творча біографія. Роман «Майстер корабля». Зміст, характеристика образів. |
Укр. література, 11клас, К.,Грамота, 2019р. с.64-73 Скласти хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху письменника. -Прочитати уривок роману «Майстер корабля». |
Завдання з української літератури за розкладом занять 30 березня - 03 квітня 2020р. |
|||
212 |
02.04 |
Валер’ян Підмогильний. Життєвий шлях. Роман «Місто». Зміст, характеристика образів |
Укр. література, 11клас, К.,Грамота, 2019р. с.85-92 Скласти хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху письменника. Прочитати уривок роману «Місто». |
212 |
09.04 |
Остап Вишня. Трагічна творча доля. «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом» |
Укр. література, 11клас, К.,Грамота, 2019р. с.97-114 Скласти хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху гумориста. Прочитати усмішки «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом» |
122 |
17.03. |
І.Я. Франко. Поема «Мойсей» - один із вершинних творів І.Я.Франка. Новела «Сойчине крило» - жіноча доля в новітній інтерпретації |
Укр. література, 10клас, К.,Грамота, 2018р. с.95-98, зміст, характеристика образів. с.108, зміст, характеристика образів. |
122 |
27.03. |
І.Я.Франко. Драма «Украдене щастя». Розвиток мовлення. |
Укр. література, 10клас, К.,Грамота, 2018р. с.108-109, зміст, характеристика образів. Написання вітального слова на честь І.Франка |
122 |
27.03
|
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість. Психологічна новела «Intermezzo». |
Укр. література, 10клас, К.,Грамота, 2018р. с.117-134, Життєвий і творчий шлях письменника. Зміст новели. |
122 |
31.03
|
Михайло Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». |
Укр. література, 10клас, К.,Грамота, 2018р. с.134-155, Зміст, характеристика образів, переглянути художній фільм «Тіні забутих предків». |
122 |
02.04 |
Розвиток мовлення. Написання асоціативного етюду на тему: «Івана та Марічку часто називають гуцульськими Ромео та Джульєтта». Поміркуйте, чому виникає така асоціація? |
Написати етюд на тему: «Івана та Марічку часто називають гуцульськими Ромео та Джульєтта».
|
122 | 03.04 |
Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї новел «Impromtu phantasie», «Valse melancoligue» Теоретичний курс завершено |
Підручник О.Авраменко, Укр.література, 10клас, К.,Грамота, 2018р. с.157-161 Скласти хронологічну таблицю життя і творчості письменниці. Знати зміст новел «Impromtu phantasie», «Valse melancoligue» с.161-168. Виконати завдання с.168 |
212 |
26.03.
|
Розвиток мовлення. Написання усмішки |
Написати усмішку на довільну тему. |
212 |
02.04.
|
Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. |
Підручник О.Авраменко, Укр.література, 11клас, К.,Грамота, 2019р.с.117-121 Скласти хронологічну таблицю життя і творчості митця. |
212 |
09.04.
|
Сатирична комедія «Мина Мазайло». Зміст, образи Контрольна робота №8. Тестові завдання. Теоретичний курс завершено |
Знати зміст комедії «Мина Мазайло» с.121-131. Образ «Мини Мазайла (конспект) |