Новини

03 Травня 2025

02 травня 2025 р. викладач нашого ліцею Сердюк Л.М. брала активну участь у засіданні голів MK загальноосвітніх дисциплін навчальних закладів з теми «Роль методичної комісії в забезпеченні міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу.....

1 изображение viber 2025-05-03 15-14-11-015 

 

02 травня 2025 р. у рамках роботи школи удосконалення професійної майстерності голів методичних комісій, викладач нашого ліцею Сердюк Л.М. взяла активну участь у засіданні голів методкомісій загальноосвітніх дисциплін навчальних закладів з теми «Роль методичної комісії в забезпеченні міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу (обмін досвідом)».

Захід проводився в онлайн форматі з використанням платформи Google Meet

Тема: "Роль методичної комісії в забезпеченні міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу"

Методичні комісії в ДНЗ "Херсонський професійний суднобудівний ліцей" є важливим організаційно-методичним осередком, який забезпечує якість професійної освіти через впровадження міждисциплінарного підходу. Це особливо актуально в умовах підготовки висококваліфікованих кадрів для суднобудівної галузі, яка вимагає інтеграції знань із технічних, математичних, природничих, інформаційних і гуманітарних дисциплін.

Основні напрями діяльності методичної комісії:

1. Координація навчальних програм

  • Узгодження змісту предметів для логічної послідовності викладання суміжних тем.
  • Здійснення інтеграції професійно-теоретичної та загальноосвітньої підготовки.

2. Інтеграція теоретичних знань із практикою

  • Розробка міждисциплінарних завдань, проєктів, кейсів, які відображають реальні виробничі ситуації.
  • Наприклад, при вивченні технології суднобудування одночасно розглядаються відповідні фізичні, хімічні та математичні аспекти.

3. Методичний супровід педагогів

  • Організація методичних засідань, майстер-класів, педагогічних читань для обміну досвідом.
  • Створення та поширення методичних рекомендацій щодо впровадження міждисциплінарного підходу.

4. Використання інноваційних освітніх технологій

  • Застосування STEM-підходів, проєктного навчання, моделювання виробничих процесів.
  • Використання цифрових ресурсів та електронних освітніх платформ для інтеграції предметів.

5. Оцінювання та корекція

  • Моніторинг успішності здобувачів освіти в умовах міждисциплінарного навчання.
  • Аналіз ефективності інтегрованих підходів та вдосконалення навчального процесу на їх основі.

Практичний приклад:

У навчальному процесі ліцею реалізується спільний проєкт між предметами "Математика", "Матеріалознавство", "Технічне креслення" і "Фізика", де учні створюють креслення деталей судна, розраховують навантаження та підбирають матеріали з урахуванням фізичних властивостей і технологічних вимог.

Отже, методична комісія в ДНЗ "Херсонський професійний суднобудівний ліцей" є ключовим чинником у забезпеченні міждисциплінарного підходу. Її діяльність спрямована на формування у здобувачів освіти глибоких інтегрованих знань, що відповідають сучасним вимогам виробництва та сприяють підготовці конкурентоспроможних фахівців суднобудівної галузі.

 

изображение viber 2025-05-03 15-14-10-924 изображение viber 2025-05-03 15-14-11-015
 изображение viber 2025-05-03 15-14-11-095  изображение viber 2025-05-03 15-14-11-177
 изображение viber 2025-05-03 15-14-11-291  изображение viber 2025-05-03 15-14-11-359
 изображение viber 2025-05-03 15-14-11-432  изображение viber 2025-05-03 15-14-41-987
 изображение viber 2025-05-03 15-14-42-040  изображение viber 2025-05-03 15-14-42-164
 изображение viber 2025-05-03 15-14-42-227  изображение viber 2025-05-03 15-14-42-334
 изображение viber 2025-05-03 15-14-42-418