Новини
02 травня 2025 р. викладач нашого ліцею Сердюк Л.М. брала активну участь у засіданні голів MK загальноосвітніх дисциплін навчальних закладів з теми «Роль методичної комісії в забезпеченні міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу.....
02 травня 2025 р. у рамках роботи школи удосконалення професійної майстерності голів методичних комісій, викладач нашого ліцею Сердюк Л.М. взяла активну участь у засіданні голів методкомісій загальноосвітніх дисциплін навчальних закладів з теми «Роль методичної комісії в забезпеченні міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу (обмін досвідом)».
Захід проводився в онлайн форматі з використанням платформи Google Meet
Тема: "Роль методичної комісії в забезпеченні міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу"
Методичні комісії в ДНЗ "Херсонський професійний суднобудівний ліцей" є важливим організаційно-методичним осередком, який забезпечує якість професійної освіти через впровадження міждисциплінарного підходу. Це особливо актуально в умовах підготовки висококваліфікованих кадрів для суднобудівної галузі, яка вимагає інтеграції знань із технічних, математичних, природничих, інформаційних і гуманітарних дисциплін.
Основні напрями діяльності методичної комісії:
1. Координація навчальних програм
- Узгодження змісту предметів для логічної послідовності викладання суміжних тем.
- Здійснення інтеграції професійно-теоретичної та загальноосвітньої підготовки.
2. Інтеграція теоретичних знань із практикою
- Розробка міждисциплінарних завдань, проєктів, кейсів, які відображають реальні виробничі ситуації.
- Наприклад, при вивченні технології суднобудування одночасно розглядаються відповідні фізичні, хімічні та математичні аспекти.
3. Методичний супровід педагогів
- Організація методичних засідань, майстер-класів, педагогічних читань для обміну досвідом.
- Створення та поширення методичних рекомендацій щодо впровадження міждисциплінарного підходу.
4. Використання інноваційних освітніх технологій
- Застосування STEM-підходів, проєктного навчання, моделювання виробничих процесів.
- Використання цифрових ресурсів та електронних освітніх платформ для інтеграції предметів.
5. Оцінювання та корекція
- Моніторинг успішності здобувачів освіти в умовах міждисциплінарного навчання.
- Аналіз ефективності інтегрованих підходів та вдосконалення навчального процесу на їх основі.
Практичний приклад:
У навчальному процесі ліцею реалізується спільний проєкт між предметами "Математика", "Матеріалознавство", "Технічне креслення" і "Фізика", де учні створюють креслення деталей судна, розраховують навантаження та підбирають матеріали з урахуванням фізичних властивостей і технологічних вимог.
Отже, методична комісія в ДНЗ "Херсонський професійний суднобудівний ліцей" є ключовим чинником у забезпеченні міждисциплінарного підходу. Її діяльність спрямована на формування у здобувачів освіти глибоких інтегрованих знань, що відповідають сучасним вимогам виробництва та сприяють підготовці конкурентоспроможних фахівців суднобудівної галузі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|