Новини

28 Ciчня 2021

Колектив нашого ліцею взяв участь у педагогічних читаннях на тему: «Дистанційне навчання: моделі, технології, перспективи», який пройшов в он-лайн режимі на платформі Zoom

33175611

 

   Згідно з планом роботи НМЦ ПТО у Херсонській області 27-28 січня 2021 року в онлайн режимі на платформі Zoom проведено педагогічні читання на тему: «Дистанційне навчання: моделі, технології, перспективи».

   Захід відкрила Оксана Воличенко, заступник директора методичного центру. У своїй доповіді вона окреслила особливості  форм організації освітнього процесу при дистанційному навчанні,  організаційно-технологічних моделей дистанційної освіти. Слухачі отримали інформацію про  основні сервіси організації дистанційного навчання, а також інструменти спілкування.

   Тему  «Змішане навчання як напрям сучасної системи освіти» висвітлила Тетяна Холявко, методист НМЦ ПТО. Вона надала методичні рекомендації щодо організації  навчання учнів  у змішаній формі, акцентувала увагу на перевагах змішаного навчання перед дистанційним.

   Методист Вікторія Кір’язова у  виступі «Як організувати дистанційне навчання. План дій викладача» презентувала план дій педагога  при проведенні уроків у дистанційній формі  і зазначила,  що «організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, комунікувати з учнями на відстані, надихати та мотивувати їх до навчання, допомагати батькам – це ті навички, якими тепер на додаток мають володіти викладачі. Як би ми не змінювали стандарт змісту освіти, яке б не купували обладнання, все, насправді, залежить від професійних якостей педагога. Саме тому такими важливими є його соціальний статус і можливості підвищувати свою кваліфікацію».

   Володимир Павліха, методист НМЦ ПТО,  у доповіді «Формувальне оцінювання як інструмент розвитку громадянської відповідальності » зосередив увагу на ключових аспектах оцінювання учнів, які знаходяться на дистанційному навчанні,розкрив проблему цифрових інструментів формативного оцінювання.

   Методист НМЦ ПТО Ольга Шкарбан у виступі «Сучасні практики впровадження дистанційного навчання у навчально-виробничий процес» навела приклади використання відео контенту ЗП(ПТ)О м. Одеса, м. Харків, їх бачення вирішення проблеми роботи із учнями на уроках виробничого навчання, та практики налагодження повноцінного та якісного зворотного зв’язку. Ознайомила із досвідом впровадження у навчальний процес форумів, онлайн-майстер-класів,  відео-уроків.

   Підсумовуючи виступи колег,  заступник директора  методичного центру Оксана Воличенко зазначила, що «дистанційна освіта може і повинна зайняти своє місце в системі освіти, оскільки при грамотній її організації вона може забезпечити якісну освіту, що відповідає вимогам сучасного суспільства сьогодні».

33175628 33175654
33175703 33175752
33175780 33214921