Новини
28.12.2020 року відбувся онлайн-семінар викладачів охорони праці на тему: «Інноваційні підходидо створення комплексно-методичного забезпечення предмету «Охорона праці»». Викладачі нашого ліцею: Панчук С.О. і Снєгур Л.А. взяли активну участь
Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Херсонській області 28 грудня 2020 року відбувся онлайн-семінар викладачів охорони праці на тему: «Інноваційні підходидо створення комплексно-методичного забезпечення предмету «Охорона праці»». Організатором семінару виступила методист НМЦ ПТО Тетяна Холявко.
У роботі вебінару взяли участь 25 викладачів ЗП(ПТ)О м. Херсона та Херсонської області.
Звертаючись до колег, Тетяна Михайлівна наголосила, що «сучасне комплексно-методичне забезпечення предмета повиннослугувати не лише для отримання певного обсягу знань, а й формувати уміння здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення, сприяти формуванню ключових і предметних компетентностей».
Досвідом роботи з проблемного питання поділилися викладачі охорони праці:
- Електронна систематизація комплексно-методичного забезпечення предмета (С.Панчук, ДНЗ «Херсонський професійний суднобудівний ліцей»);
- Використання ресурсів мережі Інтернет у створенні сучасного КМЗ предмету (С.Волинцева, ДНЗ «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну»);
- Використання сервісів Google в роботі викладача охорони праці (Т.Кармановська, ПТУ № 14 м.Нова Каховка);
- Електронні освітні ресурси як інструменти оновлення КМЗ предмету (Л.Снєгур, ДНЗ «Херсонський професійний суднобудівний ліцей»);
- Застосування освітньої платформи Google Works space для проведення уроків охорони праці при дистанційному навчанні (І.Бойко, Бериславський професійний аграрний ліцей);
- Використання додатків Google для створення сучасного КМЗ предмета (Н.Можейко, Чаплинський професійний аграрний ліцей).
Підводячи підсумки семінару, Тетяна Холявко зазначила, що сучасний комплекс дидактичного забезпечення предмета допомагає викладачу «не сформувати і навіть не виховати, а знайти, підтримати, розвинути людину в людині, закласти в ній механізм успішної життєдіяльності впродовж професійного життя», організувати навчання так, що кінець уроку стає початком роздумів і творчої праці.