Новини

22 Березня 2018

з 12.03.2018р. по 22.03.2018р. в ліцеї проводився тиждень природничо-математичних дисциплін, метою якого було поглиблення знань з предметів: математика, інформатика, фізика, хімія, біологія та екологія

  national-science-day-02-1456630382 835x547

Згідно з планом роботи ДНЗ «Херсонський професійний суднобудівний ліцей» з 12.03.2018р. по 22.03.2018р. в ліцеї проводився тиждень природничо-математичних дисциплін, метою якого було поглиблення знань з предметів: математика, інформатика, фізика, хімія, біологія та екологія; розвиток творчих талантів учнів, а також логічного та креативного мислення, інтуїції, пам’яті, вміння аналізувати, узагальнювати; викладачам – поширювати власний досвід та  підвищувати професійну майстерність.

В ході тижня були проведені такі заходи:

  •   Виставка газет з фізики, астрономії, математики, хімії, біології

        Відповідальні: Сердюк Л.М., Решетько Т.О., Рогоцька Н.Ю., Набіт О.М.

        Відповідальна: Сердюк Л.М., Пшенічнікова І.В.

       Відповідальна: Решетько Т.О.

   Викладачі математики Сердюк Л.М., Пшенічнікова І.В. підготували та провели гру «Інтелектуальне казино».В грі взяли участь учні всіх трьох курсів. Викладачі поставили перед собою завдання в ході гри виховувати позитивне відношення до знань, формувати творчий підхід до навчальної діяльності, активізація пізнавальної діяльності учнів, а також підвищення інтересу до математики. Учасники математично-інтелектуальної гри продемонстрували вміння діяти самостійно, висувати гіпотези при вирішенні поставлених запитань, аналізувати події та явища. Результатом заходу стала перемога учня групи 222 Прохорова К., який отримав звання «Найрозумнішого учня».

   Викладач хімії, біології та екології Решетько Т.О. ретельно підготувала разом зі своїми гуртківцями виступ агітбригади на тему «Основи раціонального природокористування». Учні презентували піснями, інсценівками, віршами основну ідею – формування екологічного світогляду, бережливого ставлення до природи, навчали раціонально відноситись до використання води, електроенергії, паперу, а також необхідності сортування сміття. Глядацька аудиторія також взяла участь у вікторині з питань раціонального використання природних ресурсів.

   Викладачі фізики та інформатики Рогоцька Н.Ю. та Набіт О.М. провели інтелектуальну гру «Хто кращий?», в якій змагалися команди групи 111 «Інформатики» та групи 191 «Фізики». Учні показали гарні знання з предметів фізика та інформатика, навички взаємодії роботи в групах, акторський талант у виступах перед великою аудиторією, логічне та творче мислення у пошуках та обґрунтуванні відповідей. Гра-змагання закінчилося перемогою команди «Фізиків».