Дистанційне навчання

Предмет: "Зарубіжна література"

 

 7755068

предмет: "Зарубіжна література"

Викладач: Картанович Т.А.

xckjvhdfjhbv



Завдання з предмету «Зарубіжна література»


13.03.2020 - 22.05.2020

група

дата

тема

291

16/03/2020







16/03/2020

Чому люди позбавлені крил? (до розуміння сутності « магічного реалізму» оповідання Г. Г. Маркеса «Стариган із крилами»).

Ковбасенко Ю.І. Зарубіжна література (рівень стандарту): підручник для  11 класу  закладів загальної середньої освіти / Ю.І. Ковбасенко. - Київ: Літера  ЛТД, 2019. - 256 с.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

стор. 206-209, 210-214 ( прочитати текст твору, письмово дати характеристику героям; написати, що вас вразило і здивувало у творі)

Систематизація та узагальнення знань  з тем « Проблема війни і миру в літературі ХХ ст.» й « Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст.».

завдання: відповісти письмово на питання на стор. 214

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


30/03/2020

Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої

половини ХХ ст. й літератури постмодернізму.

стор. 222-230 ( відповісти письмово на питання на стор. 230)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


30/03/2020

Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні Хуліо Кортасара (1914-1984)  «Менади». Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі.

завдання: прочитати текст твору; в зошиті написати повідомлення на тему: “Х. Кортасар і сюрреалізм”.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


13/04/2020




















Даніель Пеннак (род. в 1944 г.) - людина і митець. Пеннак як автор декларації прав читача  (аналіз тез твору “Як роман”).

Серія детективних романів “Сага про Малоссена”.

завдання: прочитати текст твору (про сім’ю Малоссен; дія твору відбувається в Бельвілі, бідному та кримінальному районі Парижу, населеному виходцями з різних країн); письмово дати характеристику героям; написати в яких жанрах працював письменник; зробити презентацію: “ Даніель Пеннак - один з популярних у Франції автор детективів, наповнених чорним гумором та блискучими описами паризького життя”.


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

У своєму есеї «Як роман» (Comme un roman, 1992) Пеннак, зокрема, проголошує такі права читача:

●      право не читати

●      право перескакувати

●      право не дочитувати

●      право перечитувати

●      право читати будь-що

●      право перевтілюватися в героя

●      право читати будь-де

●      право читати з будь-якого місця

●      право читати вголос

●      право не обговорювати прочитане

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


13/04/2020













Детективна лінія твору “Усе для людожерів”. Сучасний Париж та його мешканці у романі. Образ Бенджамена Малоссена.

завдання: читати текст твору, дати характеристику головному герою.

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

    Бенжамен Малоссен працює у Магазині — великому супермаркеті, де є все для всіх. Усе для дам, усе для чоловіків. Кожен знайде для себе очікуване. Дехто навіть зустріне тут власну смерть — вибухи лунають у магазині з загрозливою регулярністю. А що посадові обов’язки Бенжамена (він керівник відділу контролю, а насправді цап-відбувайло) — брати на себе весь негатив, то він — перший підозрюваний. І щоразу поруч із вибухом як не він сам, то хтось із його численних братів-сестер. Це так зручно — «повісити» на нього ці вибухи…

    «Усе для людожерів» — перша книжка «Саги Малоссена» —неймовірної серії надзвичайно популярного сучасного французького письменника Даніеля Пеннака (нар. 1944).

    Талановито написана чудернацька детективно-саркастично-романтична історія неодноразово перевидавалася і досі посідає чільне місце на полицях французьких книгарень, перекладена багатьма мовами, стала основою художнього фільму (2013).

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

27/04/2020





































ПЧ:  Сенс авторського задуму книги Стівена Кінга “Мораль”.

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

    Сті́вен Е́двін Кі́нг (англ. Stephen Edwin King; нар. 21 вересня 1947, Портленд, Мен, США) — американський письменник, автор більш ніж 200 творів, серед яких понад 50 книг-бестселерів у стилях жахи (англ. horror), фентезі, трилер, містика. Також писав під псевдонімом Річард Бахман (англ. Richard Bachman). Було продано більш ніж 350 млн копій його романів та збірок оповідань. На основі його історій знято низку фільмів, а також намальовані комікси. Нагороджений медаллю «За особливий внесок в американську літературу». 2003 року Національний фонд книг нагородив його медаллю за видатний внесок в американську літературу. Також отримував нагороди за внесок у літературу протягом всієї кар'єри, такі як премії «За внесок у світове Фентезі» (2004), був нагороджений Канадською асоціацією книгарів (2007) і званням Гросмейстра від Американських письменників містиків (2007).

 «Мораль» – це новела Стівена Кінга, опублікована в 2009 році.

     Короткий зміст:  Чад і Нора Каллахан –  одружені 6 років. Вони страждають від фінансових труднощів, викликаних відсутністю зайнятості і низькооплачуваною роботою. У той час як обидва, схоже, розчаровані своїм заробітком і щомісячними витратами, вони як і раніше в значній мірі оптимістично дивляться в майбутнє і сподіваються вирішити свої фінансові проблеми. Чад сподівається доповнити свій дохід, написавши книгу, засновану на його досвіді роботи заступником вчителя, в той час як Нора, медсестра, працює повний робочий день у преподобного на ім’я Джордж Уїнстон, який частково паралізований і знаходиться інвалідному кріслі. Час Нори, проведений з Уїнстоном, в значній мірі складний. А згодом Уінстон запропонує Норі вирішити грошові проблеми.

    Будучи преподобним, Уїнстон стверджує, що він в значній мірі жив без гріха – хоча він також стверджує, що він не пройшов повністю без нього – і прагне випробувати один головний гріх, перш ніж він помре. Однак, з огляду на його нинішній стан, він не може покинути свій будинок, зробивши неможливим будь-який можливий гріх без допомоги. Уїнстон стверджує, що він має намір вчинити злочин за допомогою Нори, тому робить «гріх за дорученням» і фактично «подвоює свою частку свого гріха» в очах Бога. Він дає зрозуміти, що за допомогу Нори і прийняття ризику в цій справі він заплатить їй в цілому 200 000 доларів, якщо вона прийме його пропозицію.

    Спочатку, після того, як Уїнстон розкрив, що це гріх, Нора вражена і передбачає, що він божевільний. Однак, обговоривши плюси і мінуси пропозиції з Чадом, і розмірковуючи, що з грошима вони зможуть погасити всі свої борги і переїхати в Вірджинію – Нора, погоджується прийняти пропозицію Вінстона.

     Нора повертається до Уінстона з відеоплівкою на доказ скоєного. При перегляді касети з’ясувалося, що гріх Уїнстон вирішив зробити, руками Нори. Вона повинна була підійти до маленької дитини в парку вдень і вдарити її по обличчю, щоб розбити ніс. Здавалося, що він задоволений діями Нори. Уїнстон погоджується виплатити їй гроші і розуміє, що Нора більше не хоче працювати на нього зараз, коли вона побачила його справжнє обличчя. Нора заявляє, що вона знаходить всю ситуацію відразливою і повертається додому. Незабаром після цього вона дізнається, що Уїнстон покінчив життя самогубством. Це змушує Нору задуматися про долю відеозапису, який вона дала Уинстону, і чи буде вона розкрита після його смерті.

     Згодом Чад і Нора відчувають почуття провини за їх участь в плані Вінстона, настільки, що їх колишні оптимістичні мислення стають більш похмурими. Чад починає пити, а Нора розвиває тенденцію до мазохістського задоволення під час близькості. В кінцевому підсумку вони розлучаються. Чад звинувачує в невдачі своєї книги – вино і відсутність віри Нори в його письменницький талант. Нора, схоже, щаслива позбутися чоловіка і починає працювати в лікарні. Однак, по дорозі додому з роботи в один прекрасний день, Нора помічає стару книгу в книжковому магазині, яку вона раніше бачила в дослідженні Уінстона під назвою «Основа моральності». Прочитавши її, Нора сумно приходить до висновку, що в книзі мало того, чого вона ще не знала.

 завдання учням: простежити психологічні реакції в сюжеті твору, а також свої думки та реакції з приводу прочитаного матеріалу.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


27/04/2020

Систематизація та узагальнення знань  з тем: “Література другої половини ХХ - початку ХХI століття”, “ Сучасна література в юнацькому читанні”.

Підсумки.

завдання: підготувати презентацію “ Найвидатніші здобутки літератури другої половини ХХ - початку ХХI століття”. 

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


221


18/03/2020

Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст. :ознаки та представники. Великобританія.

 Джордж Оруелл ( Ерік Артур Блер, 1903-1950). “ Скотоферма”.

Зв'язок творчості Джорджа Оруелла і соціально-історичної ситуації доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця.

стор. 118-119, 120-142

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


18/03/2020

Боротьба проти страху і рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії ( фантастика, мова, символи, алегорії та інше).

стор. 120-142

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


25/03/2020

Систематизація та узагальнення знань  з теми “Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.”, “Антиутопія у світовій літературі”.

завдання:  відповісти письмово на питання на стор. 143

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


25/03/2020

Німеччина. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади і художня практика.

Бертольд  Брехт (1898-1956).

 « Матінка Кураж та її діти».

Б.Брехт драматург – новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси « епічного театру» в п’єсі.

стор. 144-163 ( відповісти письмово на питання на стор.164)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


01/04/2020

Генріх Белль (1917 – 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини.

стор. 165-169, 169-175

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


01/04/2020

Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.

стор. 169-175 ( відповісти письмово на питання на стор. 175)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


08/04/2020

ПЧ: Умберто Еко (1932-2016). Філософсько-детективний роман  “ Ім’я троянди”(1980), перший роман італійського письменника, професора семіотики, філософа, лінгвіста, літературного критика.

 Ім'я́ троя́нди (італ. Il nome della rosa)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Аналіз відомого роману Умберто Еко «Ім'я троянди»

   Роман “Ім’я троянди” (1980) став першою і надзвичайно вдалою пробою пера письменника, що не втрачає своєї популярності і по сьогоднішній день, причому високу оцінку він здобув як у прискіпливих літературних критиків, так і у масового читача.Приступаючи до аналізу роману, варто звернути увагу на його жанрову своєрідність (в цих та багатьох інших питаннях, що стосуються поетики роману, ми повинні звернутися до спроби авто інтерпретації під назвою “Зауваження на полях “Імені троянди”, якою Еко супроводжує свій роман).В основу твору фактично покладена історія розслідування низки загадкових убивств, що сталися в листопаді 1327 року в одному з італійських монастирів (шість убивств за сім днів, упродовж яких розгортається дія в романі). Завдання розслідування вбивства покладено на колишнього інквізитора, філософа та інтелектуала, францисканського монаха Вільгельма Баскервільського, котрого супроводжує його малолітній учень Адсон, що одночасно виступає у творі і як оповідач, очима якого читач бачить усе зображене в романі. Вільгельм і його учень сумлінно намагаються розплутати заявлений у творі кримінальний клубок, і це їм майже вдається, але з перших же сторінок автор, ні на мить не випускаючи з уваги детективний інтерес фабули, тонко іронізує над такою його жанровою визначеністю. Імена головних героїв Вільгельм Баскервільський і Адсон (тобто майже Ватсон) неминуче повинні викликати у читача асоціації з детективною парою Конан Дойля, а задля більшої певності автор відразу ж демонструє й непересічні дедуктивні здібності свого героя Вільгельма (сцена реконструкції обставин, вигляду і навіть імені зниклого коня на початку роману), підкріплюючи їх і щирим подивом, і розгубленістю Адсона (ситуація точно відтворює типовий дойлівський “момент істини”). Чимало дедуктивних навичок Вільгельм засвідчує й далі, по мірі розгортання фабули, крім того, активно демонструє свою неабияку обізнаність із різними науками, що знову ж таки іронічно вказує на постать Холмса. Водночас Еко не доводить свою іронію до тієї критичної межі, за якою вона переростає у пародію, і його Вільгельм та Адсон до кінця твору зберігають усі атрибути більш або менш кваліфікованих детективів.

   Роман дійсно має ознаки не лише детективного, а й історичного та філософського твору, оскільки достатньо скрупульозно відтворює історичну атмосферу епохи і ставить перед читачем низку серйозних запитань філософського звучання. Жанрова “непевність” значною мірою мотивує і незвичайність назви роману. Еко хотів зняти назвою свого твору подібну визначеність, тому й придумав заголовок “Ім’я троянди”, що в смисловому відношенні є цілком нейтральним, точніше, непевним, оскільки, за словами автора, кількість символів, з якими зв’язаний образ троянди, невичерпний, а тому і непевний.

   Уже жанрова непевність роману може слугувати, на думку самого Еко, ознакою постмодерністської спрямованості його твору. Свої аргументи Еко мотивує власною (також поданою в “Зауваженнях на полях”) концепцією постмодернізму, який він протиставляє модернізму. Якщо останній уникав гостроподієвих фабул (це ознака авантюрної, тобто “несерйозної” літератури), зловживав описами, розірваністю композиції, а часто й елементарними вимогами логіки і смислової зв’язності зображуваного, то постмодернізм, на думку Еко, переростає цей відкрито декларований принцип деструкції (руйнування) норм класичної поетики і орієнтири нової поетики шукає в спробах поєднання традиційного, що йде від класики, і антитрадиційного, введеного в літературу модернізмом. Посмодернізм не прагне замкнутися в межах елітарних смаків, а прагне до масового (в кращому розумінні) читача, не відштовхує, а, навпаки, завойовує його. Звідси в романі елементи розважальності й детективу, але це не звичайна розважальність: говорячи про відмінності детективної моделі власного твору, Еко наполягав, що його цікавить не власне “кримінальна” основа, а сам сюжетний тип творів, які моделюють процес пізнання істини. В цьому розумінні Еко стверджує, що метафізичний і філософський тип сюжету — це детективний сюжет. Модернізм, за словами Еко, відкидає вже вимовлене (тобто літературну традицію), тоді як постмодернізм вступає з нею в складну гру, іронічно її переосмислюючи (звідси, зокрема, натяки на Конан Дойля, Борхеса з його образом Бібліотеки Світу і власною персоною, іронічно обіграною в образі Хорхе та ін.). Нетрадиційність поетики роману підкреслена самим Еко в назві тих творів його попередників, які він виділяє як асоціативні джерела свого натхнення (Джойс, Т.Манн, критично переосмислені праці теоретиків модернізму — Р.Барта, Л.Фідлера та ін.). Модерністські ознаки твору знаходимо й у тому способі викладу, який реалізується в сюжеті у вигляді своєрідної гри змінності точок зору: все зображене у творі автор подає не прямо, а як переклад та інтерпретацію “знайденого” ним рукопису середньовічного ченця. Безпосередньо ж події описуються Адсоном, коли він досяг старості, але у формі сприйняття їх очима молодого й наївного учня Вільгельма Баскервільського, яким на час тих подій був Адсон.

   Хто представляє в романі ці точки зору і як їх аргументує? Одну з них представляє доглядач фондів бібліотеки Хорхе, який вважає, що істину дали відчути людині відразу з першими біблійними текстами та їх тлумаченнями, і що поглиблення її неможливе, а будь яка спроба зробити це призводить або до профанації Священного писання, або ж дає знання в руки тим, хто використовує його на шкоду істині. З цієї причини Хорхе вибірково видає ченцям книги для прочитання, на свій розсуд вирішуючи, що шкідливе, а що ні. Навпаки, Вільгельм вважає, що основне призначення бібліотеки не зберігати (фактично приховуючи) книги, а орієнтувати через них читача на подальший, поглиблений пошук істини, оскільки процес пізнання, як він вважає, безкінечний.

   Окремо варто звернутися до аналізу одного з ключових образів роману — образу бібліотеки лабіринту, що, очевидно, символізує складнощі пізнання й одночасно співвідносить роман Еко зі схожими образами бібліотек лабіринтів у Борхеса (”Сад розбіжних стежинок”, “Вавилонська бібліотека”), а через нього з достатньо поширеним у модерністів співставленням бібліотеки, книги — з життям (світ — це книга, створена Богом, яка, практично, реалізує закодовані в іншій книзі — Біблії — закономірності нашого буття).

завдання учням: прочитати текст; дослідити проблематику, образну систему, особливості композиції і стилю роману

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


08/04/2020

Німецькомовна поезія

Пауль Целан (1920-1970) - австрійський поет і перекладач.

“Фуга смерті”.

Віхи життя й творчості Пауля Целана. “Фуга смерті” - один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори (“чорне молоко світання”, “ могила в повітрі”) як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.

стор. 176-179, читати текст на стор .179-180 (відповісти письмово на питання на стор. 181)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


13/04/2020

Твір-роздум “Найжахливіша потвора для людини - це війна” (за вивченими  творами).

завдання учням: написати в зошиті твір-роздум за даною темою

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


13/04/2020

Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття.

Ернест Міллер Ґемінгвей (1899-1961). “Старий і море”.

Віхи життя й творчості митця.

“Кодекс честі” героїв Е. М.  Ґемінгвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті “Старий і море”.

стор. 184-190, читати текст на стор. 190-205

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


16/04/2020

Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті.

стор. 188-190, 190-205 (відповісти письмово на питання на стор. 205)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


16/04/2020

Колумбія

Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».

Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».

стор. 206-209, 210-214 (відповісти письмово на питання на стор. 214)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


23/04/2020

Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.

стор. 210-214;

завдання: написати есе «Чи прилетить янгол знову до людей?»

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


23/04/2020

Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеску у творах. 

Література постмодернізму.

Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.

стор. 215-222, 222-230 (відповісти письмово на питання

 на стор. 230); підготувати презентацію “Література постмодернізму”

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


04/05/2020

Сербія

Милорад Павич (1929-2009). “Скляний равлик”.

Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні “Скляний равлик” рис постмодернізму. Можливість вибору  шляхів читання твору як вияв характерної  для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, “відмови від монопольного права автора на істину”. Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.

стор. 222-230 (відповісти письмово на питання 1-8  на стор. 230)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


04/05/2020

Австралія  

Маркус Френк Зузак (нар. 1975). “Крадійка книжок” (2005).

Короткі відомості про митця. “Крадійка книжок” - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. Викриття згубного впливу нацизму у творі.

підготувати презентацію “Життєвий і творчий шлях М. Ф. Зузака, автора шести романів”, прочитати текст твору; відповісти в зошиті письмово: “Які історії  надихнули  Маркуса на створення роману

 “ Крадійка книжок”?”

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


05/05/2020

Образи “маленьких людей”, які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді.

використовуючи Інтернет та інші джерела інформації, підготуйте матеріали як книга допомагає зберегти духовність у складних життєвих ситуаціях, навіть,  в умовах фашистської системи;

стор. 206-209, 210-214 (відповісти письмово на питання на стор. 214)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


05/05/2020

ПЧ: Маркес Ґ.Ґ. “Сто років самотності”.

Узагальнення і систематизація  навчального матеріалу.

написати в зошиті міні твір на тему “Про що попереджає людство література другої половини ХХ століття?”; повторити матеріал.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


211

23/03/2020

Систематизація та узагальнення знань  з тем “Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.. Антиутопія у світовій літературі”.

 стор. 71-91; стор. 118-142 (відповісти письмово на питання  на стор. 143)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


23/03/2020

Німеччина

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.

Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти».

Б. Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

стор. 144-163 ( відповісти письмово в робочому зошиті на питання на стор. 164)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html

 

212

17/03/2020

Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті.

стор. 188-190, 190-205 (відповісти письмово на питання на стор. 205)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


17/03/2020

Колумбія

Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами».

Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».

стор. 206-209, 210-214 (відповісти письмово на питання на стор. 214)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


27/03/2020

Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.

стор. 210-214;

завдання: написати есе «Чи прилетить янгол знову до людей?»

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


27/03/2020

Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеску у творах. 

Література постмодернізму.

Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.

стор. 215-222, 222-230 (відповісти письмово на питання

 на стор. 230); підготувати презентацію “Література постмодернізму”

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.htm


 

31/03/2020

Сербія

Милорад Павич (1929-2009). “Скляний равлик”.

Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні “Скляний равлик” рис постмодернізму. Можливість вибору  шляхів читання твору як вияв характерної  для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, “відмови від монопольного права автора на істину”. Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.

стор. 222-230 (відповісти письмово на питання 1-8  на стор. 230)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


31/03/2020

Австралія  

Маркус Френк Зузак (нар. 1975). “Крадійка книжок” (2005).

Короткі відомості про митця. “Крадійка книжок” - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. Викриття згубного впливу нацизму у творі.

підготувати презентацію “Життєвий і творчий шлях М. Ф. Зузака, автора шести романів”, прочитати текст твору; відповісти в зошиті письмово: “Які історії  надихнули  Маркуса на створення роману

 “ Крадійка книжок”?”

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


03/04/2020

Образи “маленьких людей”, які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді.

використовуючи Інтернет та інші джерела інформації, підготуйте матеріали як книга допомагає зберегти духовність у складних життєвих ситуаціях, навіть,  в умовах фашистської системи;

стор. 206-209, 210-214 (відповісти письмово на питання на стор. 214)

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


03/04/2020

ПЧ: Маркес Ґ.Ґ. “Сто років самотності”.

Узагальнення і систематизація  навчального матеріалу.

написати в зошиті міні твір на тему “Про що попереджає людство література другої половини ХХ століття?”; повторити матеріал.

https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html


 

 

 

 

  7755068

 

 

 

Увага!

Далі навчаємось за допомогою освітньої платформи Google Classroom – нові можливості для ефективного навчання.

Google Classroom – онлайн клас, допоможе Вам отримувати завдання, оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з викладачем в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.


Натискай на Google Classroom для групи № 221

або за посиланням

https://classroom.google.com/u/0/c/OTE0NTgxMjUwODha

 

 

Натискай на Google Classroom для групи № 291

або за посиланням

https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ5NjE4NjU5MzZa