Дистанційне навчання

предмет: "Всесвітня історія"

 

history-min-1 091813 1844 11

предмет: "Всесвітня історія"

Викладач: Ярошенко І. В.

Завдання з предмету: "Всесвітня історія" за розкладом занять

13 – 20 березня 2020 р.

Група

Дата

Тема

Завдання

121

13.03

Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури. Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії. Становище національних меншин і міжнаціональні відносини у країнах регіону.

Практичне заняття.  Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §19, 20  та виконати завдання на стор. 91 (1-6), 95 (1-8)

212

17.03

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §17,18  та виконати завдання на стор. 161 (1-6), 169 (1-5)

291

18. 03

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §15,16  та виконати завдання в кінці параграфів

221

19.03

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §15,16  та виконати завдання в кінці параграфів

123

19.03

Узагальнення. Тематичний контроль.

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору.

Підручник «Всесвітня історія»

Повторити § 15-20

Опрацювати §21- 23  та виконати завдання в кінці параграфів

122

19.03

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору.

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §21- 24  та виконати завдання в кінці параграфів

121

20.03

Узагальнення. Тематичний контроль.

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору.

Підручник «Всесвітня історія»

Повторити § 15-20

Опрацювати §21- 23  та виконати завдання в кінці параграфів

Завдання з предмету: "Всесвітня історія" за розкладом занять

23 – 27 березня 2020 р.

Група

Дата

Тема

Завдання

191

24.03

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу.

Підручник «Всесвітня історія»


Опрацювати §25- 26  та виконати завдання на стор. 119 (1-6), 121 (1-6)

221

26.03

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

Підручник «Всесвітня історія»


Опрацювати §17,18  та виконати завдання на стор. 161 (1-6), 169 (1-5)

123

26.03

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.

Латинська Америка. Протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §24  та виконати завдання на стор. 114 (1-10)

121

27.03

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.

Латинська Америка. Протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів.

Підручник «Всесвітня історія»

Опрацювати §24  та виконати завдання на стор. 114 (1-10)

111

27.03

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція. Чан Кайші. Початок протистояння між Комуністичною партією Китаю і Гомінданом. Розгортання антиколоніальної боротьби в Індії. Махатма Ганді. Ненасильницький рух опору.

Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.

Підручник «Всесвітня історія»


Опрацювати §21- 24  та виконати завдання в кінці параграфів

 

Викладач: Ярошенко І. В. 

Завдання з всесвітньої історії за розкладом занять

30 березня – 03 квітня 2020 р.

Група

Дата

Тема

Завдання

212

31.03

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §19  та виконати завдання на стор. 184 (1-8)

291

01.04

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §17,18  та виконати завдання на стор. 161 (1-6), 169 (1-5)

221

02.04

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.

Узагальнення.

https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia

Повторити § 13-18 та виконати тестові завдання на стор. 170

123

02.04

Узагальнення.

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Повторити § 21-24

Опрацювати § 25 п. 1-4 та виконати завдання на стор. 119 (1-5)

122

02.04

Латинська Америка. Протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів.

Узагальнення.

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Підготувати доповідь: «Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів»

Повторити § 21-24

121

03.04

Узагальнення.

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Повторити § 21-24

Опрацювати § 25 п. 1-4 та виконати завдання на стор. 119 (1-5)

  history-min-1   

Завдання з всесвітньої історії за розкладом занять

 з  06 по 10 квітня 2020 р.

 Група  Дата  Тема  Завдання

212

 

07.03

 

 Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.

 

 

https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §20  та виконати завдання на стор. 195 (1-7)

191 07.04

Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.).

Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел.

 

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §27  та виконати завдання на стор. 124 (1-5)

122 08.04

Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.

Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу.

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §25-26  та виконати завдання на стор. 119 (1-6), 121 (1-4)

221 09.04

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

https://pick.net.ua/uk/11-class/2698-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §19  та виконати завдання на стор. 184 (1-8)

123 09.04

Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу.

Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.).

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §26-27  та виконати завдання на стор. 121 (1-4), 124 (1-5)

122 09.04

Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.).

Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел.

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §27  та виконати завдання на стор. 124 (1-5)

121 10.04

Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Причини радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо- франко-радянських переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад (пакт Молотова―Ріббентропа) і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939 р.).

Практичне заняття. Міжнародні відносини в другій половині 1930-х рр. у світлі історичних джерел.


 

https://pick.net.ua/uk/10-class/2223-vsesvitnia-istoriia

Опрацювати §27  та виконати завдання на стор. 124 (1-5)